Candidatul Ideal
Cunoștințe bune de operare MS Office, în special Excel
Cunoștințe bune de limba engleză (scris și vorbit)
Atenție la detalii, acuratețe și capacitate de lucru independent
Abilități bune de organizare, comunicare și management al timpului
Descrierea jobului
Oferă informațiile necesare pentru revizuirea trimestrială a condițiilor de credit
Validează condițiile de credit cu departamentul de Controlling al Grupului, conform procedurilor interne
Centralizează și reînnoiește instrumentele de garantare primite de la clienți (bilete la ordin, file CEC)
Asigură încasarea plăților prin instrumentele agreate cu partenerii de afaceri
Menține contact permanent cu echipa de vânzări privind limitele de credit și instrumentele de plată
Urmărește colectarea creanțelor, conform procedurilor companiei
Emite și urmărește documentele contractuale pentru a asigura cadrul formal de lucru cu partenerii
Realizează analize și statistici lunare pentru fiecare client, privind limitele de credit și plățile effectuate
Pregătește documentele necesare pentru echipa juridică în caz de somații de plată sau acțiuni legale
Oferă suport clienților în verificarea soldurilor și a balanțelor deschise.
Ce oferim:
Contract de muncă pe durată nedeterminată;
Bonuri de masă;
Asigurare privată de sănătate.
Descrierea companiei
ELKO Group este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse și soluții IT din regiune.
ELKO Group reprezintă 400 de producători, oferind o gamă largă de produse și servicii către mai mult de 10.000 de comercianți, producători de calculatoare, integratori de sisteme din 31 de țări din Europa și Asia Centrală.
ELKO Romania (ELKOTECH ROMANIA SRL) face parte din ELKO Group din 1999. Este specializată în distribuția unei game largi de echipamente și soluții IT: soluții mobile, componente, soluții de infrastructură IT și de stocare, soluții de supraveghere video și industriale, software, periferice.