Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
Experienta, Cunostinte, Studii:
- Experienta de lucru in domeniul resurselor umane - minim 1 an
- Studii superioare sau Master in domeniul resurselor umane
- Cunostinte foarte bune PC (word, excel, powerpoint) si Limba engleza
- Abilitati bune de lucru cu Aplicatii si Software-uri specifice lucrului la distanta (zoom, teams, menti, surveymonkey, retently, etc)
- Placere si pricepere in utilizarea instrumentelor Social Media in zona profesionala (linkedin, facebook, instagram, etc.)
Profil personal:
- Persoana pasioanata de oameni si creativa
- Persoana cu bune abilitati de comunicare verbala si scrisa
- Persoana organizata, eficienta si adaptabila
- Persoana dornica sa lucreze in echipa, curioasa si cu umor
Descriere Job si Responsabilitati
Rolul acestei pozitii este acela de a gasi oamenii care sunt potriviti pentru echipa noastra, de a-i ajuta sa se integreze eficient in echipa noastra, de a le facilita invatarea de care au nevoie pentru job-ul lor si de a comunica constant cu ei pe parcursul experientei lor in echipa noastra astfel incat angajatii si compania sa sa simta bine ca lucreaza impreuna.
Recrutare si Selectie
- analizeaza nevoile de recrutare, decide folosirea mix-ului potrivit de canale de recrutare, organizeaza procesul de selectie, mentine baza de date completa cu noile informatii
- organizeaza procesul de inductie pentru noii veniti in organizatie
Pregatire si Dezvoltare
- organizeaza proceselor de calificare si pregatire continua in domeniul asigurarilor cu respectarea conditiilor legale
- ofera sprijin si comunica constant pe tot parcursul procesului cu toti participantii
- organizeaza programele de training si dezvoltare, tehnice sau non tehnice, organizate intern sau extern
Comunicare si Motivare
- implementeaza planul de comunicare interna si externa
- obtine constant feedback valoros din organizatiei si din afara ei
- ajuta la organizarea de activitati /evenimente interne/ externe
Administrare Relatii Munca si alte responsabilitati
- face managementul proceselor de medicina muncii, sanatate si securitate in munca, prevenirea si stingerea incendiilor
- se asigura ca documentele necesare contractelor de munca sunt complete si corecte
- mentine legatura cu furnizorii externi cu care colaboreaza conform ariilor de responsabilitate
- ofera sprijin in proiectele in care este implicata, chiar daca nu sunt din ariile de activitate pe care le gestioneaza
Compensatii si Beneficii
Salariu fix motivant
Bonuri de masa & Decont transport
Asigurare medicala de sanatate
Posibilitate lucru de acasa
Training & Sprijin in invatare
Evenimente de socializare & dezvoltare
Otto Broker asigura visurile inca din 2001!
Initial ne-am adresat doar clientilor companii, dar din 2009 suntem prezenti in mijlocul oamenilor in centrele comerciale!
De-a lungul timpului am primit peste 25 de premii pentru aportul nostru adus dezvoltarii pietei in care lucram!
Echipa noastra are o varsta medie de 26 ani si este formata 60% din studenti!
Ne plac ideile inovatoare venite de la colegi si folosim tehnologia ca sa ne usuram continuu munca!
Ne place sa purtam palarie si sa fim zi de zi “supereroi”, dar mai presus de toate suntem oameni ca tine!
https://www.ottobroker.ro/
https://www.facebook.com/CariereOttoBroker
https://www.linkedin.com/company/otto-broker
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.
Am înțeles