IT Support Specialist- Helpdesk 2nd Level

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Alatura-te echipei noastre!

Ne adaptam timpurilor si momentan activitatea se desfasoara in modalitate remote/smart working!
Pentru ca ne pasa de sanatatea tuturor, procesul de recrutare si selectie de asemenea, in aceasta perioada se va desfasura online.
Cautam o persoana motivata, proactiva si pasionata de IT!

Descrierea jobului

Descriere activitate:
- Instalarea si configurarea aplicatiilor/serviciilor dezvoltate in-house / open source / licentiate in ambient de tip Microsoft Server;
-Gestionarea si mentenanta mediilor complexe de tip Cross Domain (Microsoft)
-Automatizarea si suportul proiectelor desfasurate intern
- Asistenta la distanta utilizand aplicatii specifice;
- Prioritizarea si gestionarea cazurilor deschise - prelucrarea problemelor tehnice in sistemul de ticketing;
- Asistenta si rezolvarea problemelor tehnice Level 2, Level 3
- Problem and incident escalation
- Intocmirea documentatiei conform procedurilor

Cerinte:
- Active directory
- Powershell;
- Batch scripting;
- Cunostinte tehnice: Retele (LAN / WAN, TCP / IP), Hardware, Troubleshooting Microsoft Windows;
- Experienta intr-un mediu IT profesionist nivel Corporate
- Capacitate de comunicare si relationare in raport cu colegii, clientii si cu alti profesionisti
- Micromanagement
- Atentie la detalii si orientare catre calitate si eficienta
- Limba Engleza - nivel avansat
- Persoana autodidacta si motivata
- Studii medii/superioare
- Disponibilitate de a invata limba italiana

Constituie avantaj:
- Microsoft Azure
- Linux
- Limba Italiana(avansat/mediu/incepator);

Beneficii:
- training si formare continua la locul de munca/remote/smart working
- contract pe perioada nedeterminata
- oferta economica (salariu fix + tichete de masa) ​- cresterea salariului de incadrare (in functie de vechimea in cadrul societatii, experienta acumulata si rezultate)
- asigurare medicala privata
- decontarea unei linii de transport in comun

Descrierea companiei

​Cerved Credit Collection SpA (CCC) - s-a constituit in urma fuziunii dintre doua societati lider pe piata colectarii de creante RECUS SpA si FINSERVICE SpA.
Cu un istoric impresionant, cele doua companii au castigat de-a lungul anilor un portofoliu important de clienti si au gestionat milioane de cazuri din toate sectoarele de business: Utilitati, Telecom, Financiar - Bancar si Comercial, atat la nivel de B2B cat si B2C.

Cu 5 sedii in Italia (Milano, Treviso, Sassari, Bari si Lissone) si 3 in Romania (Cluj, Oradea, Craiova), Cerved Credit Collection SpA continua traditia, punand accent pe cresterea numarului de clienti, a performantei si totodata a numarului de angajati. In prezent societatea numara peste 500 de persoane in cele 8 sedii.

Cerved Credit Collection SpA este parte a Cerved Group - liderul italian in analiza riscului de credit si principalul jucator, independent, de pe piata colectarii de creante. SC Re Collection SRL este controlata 100% de Cerved Credit Collection SpA.

Publicat 29 apr. 2022 Reactualizat 27 mai 2022 Expiră 29 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.