Publicat 11 Iul 2019 | Expiră 11 Iul 2019

IT Service Desk Supervisor

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

The Service Desk Supervisor is responsible for monitoring, verifying and improving the department's activity, the team leaders' activities and their teams. He/She provides the technical and organizational support necessary to efficiently fulfill the tasks and responsibilities assumed through customer-agreed contacts.

Descrierea jobului

  • Responsible for the good organization of the team's activities within the department;
  • Responsible for monitoring, checking and improving the department's performance
  • Provides guidance for the SD Team Leaders for any incident or request;
  • Acts as an escalation point for the Customer representatives.
  • May provide shift strategies or approaches in response to the demands on a situation.
  • Coordinating the teams' activity within the department, identifies the risks and difficulties and redistributes the activities where necessary.
  • Identifies and solves issues occured in the TLs activity, following the monitoring and periodical assessment;
  • Revises and adapts certain processes and activities according to requirements, team's workload and resources, in order to optimize the services they provide
  • Identifies the risks and proposes solutions to improve the activity
  • Creates periodical and Ad-Hoc reports regarding teams performance.

Descrierea companiei

SCC (Specialist Computer Centres) Cu un istoric de 40 de ani de continuă dezvoltare ne ajutăm clienții să își eficientizeze costurile prin îmbunătățirea operațională a întregii infrastructuri. Avem o cifră de afaceri anuală de peste 2 miliarde de Euro iar clienții noștri sunt companii mari și foarte mari din Europa ce activează în: educație, apărare, ministere publice, industria auto, bănci, tehnologie, telecomunicații, aviație, logistică și transport. Avem o prezență directă în cinci țări europene și 6.700 angajați în cadrul grupului.

În România suntem de 10 ani, unde am început la Iași cu un grup de 20 colegi; numărul de angajări a crescut cu circa 30% pe an dezvoltând acum o echipă de peste 900 de specialiști IT (agenți, analiști și ingineri) care oferă servicii de suport tehnic către 10.000 de clienți în 14 limbi, 24 de ore pe zi.

SCC Services România

Primul sediu s-a inaugurat la Iași în aprilie 2006, unde funcționează Centrul Internațional de Asistență Tehnică și Suport pentru întreg grupul de firme. Aici avem și unicul departament de Infrastructura IT de nivel 3 din Moldova.

Al doilea sediu din Iași funcționează acum sub egida SCC Academy, unde se desfășoară activități constante de training.

Din aprilie 2013 ne-am extins activitatea înființând la Bacău Centrul International de Servicii, ce oferă afacerii continuitate, deschidere și dinamism.

Echipa SCC Services România Avem o echipă impresionantă de profesioniști, tineri, inteligenți, multilingvi, cu numeroase certificări și traininguri dar mai presus de toate, cu un nivel ridicat de ambitie și dorință de autodepășire. Servicii acoperite: Service Desk, Coordonare, Monitorizare, Optimizare Infrastructură IT, Suport, Administrare, Mentenanță, Securitate, Application Packaging, Asset Management. Nivelul de cunoaștere tehnic a IT : L0, L0+ (basic), L1 (mediu), L2, L3 (avansati).

People do business. We make it work.

Expirat
IT Service Desk Supervisor  -  SCC Services Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close