IT Project Manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Competențe tehnice IT (depanare software și hardware PC, cunoștințe de bază arhitectură rețea, sisteme de operare, Windows 10, Microsoft 365 Admin, Azurre);
  • Limba engleză la nivel conversațional scris/vorbit;
  • Abilități de comunicare și relaționare;
  • Receptivitate la cererile utilizatorilor;
  • Orientare spre rezultate și rezolvarea profesionistă a problemelor semnalate.

Descrierea jobului

  • Asigură primul nivel de suport tehnic pentru angajații companiei;
  • Gestionarea solicitărilor primite intern astfel încât să asigure funcționarea în parametrii optimi a infrastructurii IT si buna functionare a aplicatiilor de business (responsabil de administrarea si configurarea programelor ce asigura gestionarea afacerii in aria desfasurata de Departamentele: Vanzari, Medical, Asigurarea Calitatii si Logistica;
  • Diagnosticarea și remedierea problemelor hardware și software ale echipamentelor și aplicațiilor folosite în cadrul companiei;
  • Instalarea și configurarea echipamentelor și programelor informatice conform necesarului companiei astfel încât acestea să respecte standardul de funcționare optimă;
  • Menținerea actualizată a inventarului bunurilor IT din patrimoniul companiei, astfel încât să dispună de o evidență corectă a acestora;
  • Coordonarea si monitorizarea implementarii dezvoltarilor suplimentare a aplicatiilor si a transferului de date dintre ele, precum si implementarilor de solutii noi;
  • Asigură interfața cu furnizorii externi de servicii IT în vederea reclamării și remedierii problemelor tehnice ale echipamentelor și aplicațiilor ce nu pot fi rezolvate la nivel local, reclamarea și urmarirea proactiva a remedierii lor: - urmarirea functionarii in bune conditii a proceselor automate de export/ import dintre aplicatii; - setare si auditare drepturi de acces in cadrul sistemelor de ERP din companie; - elaborarea si asigurarea implementarii proedurilor specific utilizarii aplicatiilor si componentelor tehnice IT; - participarea la optimizarea proceselor din cadrul companiei si transpunerea lor in sistemul informatic.
  • Asigură comunicarea cu furnizorii de servicii de telecomunicații, astfel încât calitatatea serviciilor furnizate de aceștia să respecte obligațiile contractuale;
  • Analizarea sistemului informatic si elaborarea de rapoarte privind monitorizarea acestuia.

Descrierea companiei

Enayati Medical City a fost gândit timp de 8 ani de dr Wargha Enayati, fondatorul Retelei Private Regina Maria, ca o continuare firească a misiunii sale de a îmbunătăți sistemul medical românesc, a crea piață acolo unde nu există așa cum a facut-o și prin deschiderea primei rețele private de sănătate, introducerea abonamentelor medicale și a multor altor inovații care au adus azi piața la un nivel de dezvoltare semnificativ chiar și comparativ cu țările europene.

Viziunea dr Wargha Enayati pornește de la un principiu foarte simplu și curat: să creeze ceva de care oamenii au nevoie. A identificat insuficiența serviciilor de îngrijire și rezidențiale dedicate seniorilor, precum și nevoia centrelor integrate de oncologie și le-a gândit ca pe un adevărat ecosistem medical.

Publicat 4 nov. 2021 Reactualizat 25 nov. 2021 Expiră 4 dec. 2021
Joburi similare