Publicat 16 Iul 2021 | Reactualizat 24 Iul 2021 | Expiră 15 Aug 2021

IT Helpdesk Technician

1 post

Candidatul ideal

Cum ți-ar placea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf și bucurându-te de viață? Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!

Te vom recruta din siguranța casei tale și te vom pregăti pentru provocările din această perioadă - pentru moment, activitatea noastră se desfășoară de la distanță.

Ce căutăm

IT Helpdesk Technician are rolul de a asigura suportul si monitorizarea echipamentelor informatice ale utilizatorilor, din punct de vedere hardware si software. Reprezinta un singur punct de contact pentru utilizatori privind incidente si solicitari legate de infrastructura IT (hardware/software)

Ce trebuie să faci

  • Asigura suport L1 local sau remote pentru sistemele/serverele infrastructurii IT in scopul asigurarii disponibilitatii serviciilor (ex. Desktop, Laptop, Printer, Tableta, Switch-uri, Telefoane, Monitoare, Routere, Echipamente de videoconferinta, Unified Printing, Antivirus, Access control, etc)
  • Inregistreaza erori comune si solutii in aplicatia de gestionare a incidentelor, dupa ce incidentul a fost inchis sau dupa o revizuire periodica a incidentului
  • Creaza, publica si intretine proceduri de suport IT si intrebari frecvente in aplicatia de knowledge management
  • Rezolva problem tehnice hardware sau software pe platformele si aplicatiile aflate in administrarea sa in conformitate cu protocoalele standard si procedurile interne
  • Lucreaza cu SLA-uri bine definite si escaladeaza incidentele in fereastra de timp definita
  • Executa activitati manuale si automate de change management asa cum au fost aprobate si documentate
  • Mentine un nivel inalt de satisfactie a clientului prin clarificarea nevoilor acestuia si se asigura ca acestea sunt indeplinite.
  • Raspunde la intrebari din aria de expertiza privind produse, servicii, detalii tehnice sau relatiile cu utilizatorii

Descrierea jobului

Ce trebuie să știi

  • Tehnologii Microsoft
  • Cunostinte platforme hardware fizice si virtuale
  • Cunostinte de baza retele
  • TCP/IP
  • ITIL
  • Limba engleza – fluent

Ce câștigi
  • Bonusuri de performanță – acordate pe baza rezultatelor tale și ale companiei;
  • Bonusuri de loialitate, dacă îți prelungești șederea;
  • Tichete de masă electronice;
  • Asigurare medicală și de viață pentru tine - facilități și pentru familia ta;
  • #WFH și program flexibil;
  • Abonament profesional GSM;
  • Abonament GSM personal, de asemenea [noi credem în comunicare!];
  • Subvenții speciale pentru smartphone-uri și dispozitive; reduceri pentru produsele și serviciile Orange;
  • Platforme de dezvoltare – Orange Learning, Traininguri, Consiliere în carieră, Coaching și mentorat în planul de carieră;
  • Programe de Wellbeing – îți susținem Zen-ul;
  • și mult mai multe!
Zona: Bucuresti Sud.

Vino și lucrează pentru o companie #TopEmployer. Ai putea fi parte dintr-o organizație în care colegii extraordinari și spiritul de echipă te susțin în dezvoltarea profesională.

Aplică și hai să stăm de vorbă!

La Orange, poți.

Descrierea companiei

Orange este Liderul pieței de Telecomunicații Mobile din România. La nivel mondial, Orange Group este un furnizor important de servicii IT și telecomunicații pentru companii multinaționale din 220 de țări și teritorii.

Orange România este o companie certificată #TopEmployer, fiind recunoscută pentru condițiile excelente pe care le oferă angajaților.

La Orange, plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem, în același mod în care responsabilitatea noastră socială și de mediu este esențială pentru strategia noastră. Deoarece echipele noastre sunt cel mai mare atu al nostru și pentru că operăm într-un sector în continuă evoluție, ne asigurăm că experiența angajaților noștri este una cât mai cuprinzătoare și mai plăcută, aliniată cu experiența pe care o oferim clienților noștri.

Bazându-ne pe strategia noastră corporativă și pe angajamentele noastre, suntem astăzi unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicații și servicii digitale.

Brandul Orange a fost creat pentru a simplifica comunicarea umană, aducând astfel valoare comunităților în care activează.

Suntem o companie digitală care construiește viitorul conexiunii umane - Orange este ceea ce suntem și ceea ce facem, în fiecare zi.

Dacă vrei să contribui la experiența Orange, să fii parte dintr-o echipă sclipitoare și să beneficiezi de avantajele unui Angajator de Top, urmărește oportunitățile de carieră și înregistrează-te cu propriul tău cont pe orange.ro/jobs. Chiar dacă job-ul pe care îl cauti nu e deschis în prezent, având un cont activ la Orange, vei putea fi informat la timp despre noile oportunități.

Ți-ar placea să știi mai multe despre viața la Orange?

Te așteptăm pe orange.ro/jobs/life-at-orange!

IT Helpdesk Technician  -  Orange Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close