Candidatul Ideal
Ce așteptăm de la tine:
Cunoștințe solide de limba germană – nivel C1 (obligatoriu);
Studii economice (constituie avantaj);
Competențe bune de utilizare MS Office;
Cunoștințe de SAP;
Atentie la cifre si meticulozitate
Experiență anterioară într-un rol similar (avantaj).
Descrierea jobului
Întreținerea datelor contractuale în sistemul SAP al clientului – prețuri, discounturi și alte condiții comerciale;
Comunicarea internă cu departamentul de achiziții pentru actualizarea și validarea informațiilor;
Asigurarea corectitudinii și calității datelor introduse în SAP;
Participarea la întâlniri online și colaborarea cu echipele implicate;
Alte sarcini administrative sau operaționale de natură similară.
Training-ul se oferă cu un stagiu de pregatire de 4 saptamani in Germania prin partenerul nostru.
Interviul final se va sustine in limba germana!
Descrierea companiei
Max BPO ofera Servicii externalizate de business la nivel global pentru clienti din diferite domenii, in principal din bransa de logistica si transport.
Am dovedit deja ca experienta noastra pe termen lung si cunostintele noastre tehnice in privinta infiintarii si derularii operationale a unui centru de servicii externalizate au fost ingredientele principale ale succesului nostru constant. Misiunea companiei fiind angajamentul fata de clienti, acordarea acestora a unui sprijin profesional, asigurarea furnizarii de servicii de calitate si a unei experienta buna de colaborare.
Ne caracterizeaza o abordare flexibila si orientata specific catre client, indiferent de progresele tehnologice, consideram ca oamenii vor sta intotdeauna in centrul activitatii noaste creand valoare pentru clienti si angajati totodata, mentinand si un angajament fata de mediu si societate.