Publicat 04 Sep 2019 | Reactualizat 18 Sep 2019 | Expiră 04 Oct 2019

INTERNAL SALES SPECIALIST

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză
  • Peste 3 ani experiență în Office / Back-office / Secretariat, Import - export, Administrativ / Logistica, Alimentatie / HoReCa, Achizitii, Vanzari

Candidatul ideal

Noul coleg/a pe care o cautam trebuie sa:
- Aiba studii de preferat in domeniul economic sau tehnic (cu experienta intr-o pozitie similara);
- Experienta relevanta intr-o pozitie similara;
- Foarte bune abilitati de matematica si geometrie;
- Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Office, Excel, necesar pentru intocmirea rapoartelor saptamanale;
- Aiba notiuni de contabilitate primara (NIR/BC/Facturi/Registru Casa);
-Fie organizat/a si capabil sa urmareasca o actiune in baza principiilor de eficienta si rentabilitate;
- Spirit energic si proactiv, capabil sa lucreze intr-un ritm alert si sa se adapteze situatiilor inopinate;
- Acuratete si o gandire logica care sunt absolut necesare pentru aducerea la bun sfarsit a taskurilor asumate;
- Atentie la detalii;

- Persoana cu initiativa, responsabila, cu spirit de echipa;

- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;

- Foarte bune abilitati de comunicare.

Descrierea jobului

Responsabilitatile pozitiei deschise sunt:

- Preluarea, inregistrarea si procesarea comenzilor;
- Intocmirea comenzilor de productie, a calcului consumurilor si urmarirea Planificatorului de Productie;
- Intocmirea documentelor primare ce tin de productie;
- Urmarirea respectarii termenelor de livrare asumate catre clientul final;
- Verificarea stocurilor si a rotatiei lor, precum si intocmirea propunerilor de achizitie;
- Suport ocazional echipei de vanzari in faza de ofertare;
- Mentine si dezvolta armonios relatia cu clientii si furnizorii interni, in baza a politicilor companiei;
- Coordonarea livrarilor zilnice: curieri si firme de transport specializat;
- Raportari saptamanale catre management.

Descrierea companiei

Suntem o echipă de tineri entuziasmați și pasionați de textile. Am pornit această afacere din pură pasiune, cu dorința de a crea o nouă experiență pentru clienții noștri din sistemul HoReCa.
Am fost conduși de la început de o idee. Noi credem că ambientul și atmosfera confortabilă, prietenoasă dintr-o locație hotelieră reprezintă cheia succesului în această afacere. Astfel, ne-am setat ca pilonul de bază două caracteristici ce aveau să ne urmărească încă de la început: calitatea incontestabilă și seriozitatea în relațiile cu partenerii.
Fie că discutăm de aprovizionarea unui hotel, resort, restaurant sau a unei săli de evenimente, fie că ne implicăm în crearea de la zero a unei afaceri în domeniul HoReCa, aceste două valori reprezintă baza fiecărei colaborări pe care o are Guest Boutique.

INTERNAL SALES SPECIALIST  -  Guest Boutique SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close