Candidatul Ideal
- studii superioare;
- atestat de Inspector Resurse Umane;
- experienta pe un post similar minim 2 ani;
- persoana organizată, atentă la detalii, responsabilă, rezistentă la stres, cu atenție distributivă, capabila să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;
- abilitati foarte bune de comunicare;
- operare PC - pachetul Microsoft Office;
- cunoaste activitatea si legislatia in vigoare;
- cunoasterea programului RESURSE UMANE SAGA
- atestat de Inspector Resurse Umane;
- experienta pe un post similar minim 2 ani;
- persoana organizată, atentă la detalii, responsabilă, rezistentă la stres, cu atenție distributivă, capabila să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;
- abilitati foarte bune de comunicare;
- operare PC - pachetul Microsoft Office;
- cunoaste activitatea si legislatia in vigoare;
- cunoasterea programului RESURSE UMANE SAGA
Descrierea jobului
- administrarea dosarelor de personal;
- Intocmirea documentelor specifice de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, cercetari disciplinare, etc);
- reactualizarea fiselor de post, regulamentului de ordine interioara, organigramei societatii;
- completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;
- calcul salarii ,retineri, popriri , intocmire state de plata si dovada platii salariului, precum si declaratia D112, intocmire si depunere dosar pentru recuperarea sumelor din FNUASS;
- reprezinta societatea in relatia cu autoritatile legale
- studierea legislatiei in vigoare
- rapoarte, adeverinte, diverse formulare si adrese necesare catre autoritati sau angajati conform domeniului de activitate.
- Intocmirea documentelor specifice de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, cercetari disciplinare, etc);
- reactualizarea fiselor de post, regulamentului de ordine interioara, organigramei societatii;
- completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;
- calcul salarii ,retineri, popriri , intocmire state de plata si dovada platii salariului, precum si declaratia D112, intocmire si depunere dosar pentru recuperarea sumelor din FNUASS;
- reprezinta societatea in relatia cu autoritatile legale
- studierea legislatiei in vigoare
- rapoarte, adeverinte, diverse formulare si adrese necesare catre autoritati sau angajati conform domeniului de activitate.
Descrierea companiei
www.argosecurity.ro
Joburi similare