INSPECTOR RESURSE UMANE SI SALARIZARE

APEMIN TUSNAD S.A - 1 poziție
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Te invitam in echipa noastra daca:
  • Esti o persoana pozitiva, atenta la detalii
  • Ai bune abilitati de comunicare si organizare
  • Ai studii superioare, de preferat in domeniul economic sau juridic
  • Ai absolvit cursul de Inspector Resurse Umane/Salarizare
  • Ai cunostinte bune in legislatia muncii
  • Ai bune abilitati de folosire Revisal si programe de salarizare
  • Ai experienta pe un post similar minim 1 ani
  • Esti dispus(a) sa lucrezi in localitatea Tusnad Nou, judetul Harghita

Descrierea jobului

De ce activitati te vei ocupa:
  • ​Gestionarea dosarelor personale
  • Intocmirea documentelor specifice departamentului HR (contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare, note de lichidare, decizii de suspendare, etc)
  • Opererea modificarilor, suspendarilor si incetarilor aferent contractelor individuale de munca in programul REVISAL
  • Colectarea si verificarea pontajelor si intocmirea statelor de plata
  • Tinerea evidentei concediilor de odihnă si calcularea drepturilor aferente acestora
  • Intocmire de adeverinte si alte documente solicitate de salariati

Descrierea companiei

Noi avem produse autentice si de calitate. Suntem Apemin Tusnad, o echipa de oameni deschisi la minte, ne intelegem bine si ne pasa de ce facem. Tinem la oamenii cu si pentru care lucram. Tinem la calitatea produselor noastre. Tinem la a construi sanatos. Facem mai mult decat vorbim. Invatam de la cei mai buni si ne bazam pe oameni si tehnologie. Aici gasesti colegi cu care poti lucra usor si poti promova atunci cand esti pregatit(a). Noi suntem punctuali si disciplinati. Asa ne-am castigat libertatea de a face si a comunica doar ceea ce credem.

Publicat 23 mai 2022 Reactualizat 20 iun. 2022 Expiră 22 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.