Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

INSPECTOR RESURSE UMANE SI SALARIZARE - Onesti

BARLINEK ROMANIA SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Dacă ești o persoană entuziastă, organizată, axată pe dezvoltare profesională și personală continuă și te simti excelent într-un mediu de lucru profesionist, te invităm să te alături echipei noastre!

Cerințe:
- Absolvent studii superioare
- Experinta in domeniul resurselor umane și a salarizarii
- Cunoștințe temeinice de legislaţia muncii și cazuistică
- Cunoaşterea prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, plata indemnizaţiilor, a contribuţiilor sociale către autorităţi etc.
- Cunostinte temeinice de operare PC și a pachetului Microsoft Office
- Cunostinte de lb. engleza
- Integritate şi capacitate de analiză şi sinteză
- Atentie la detalii, foarte buna organizare și initiativa
- Abilitati de comunicare, lucru in echipă și discretie


Ne intereseaza abilitatile si competenta, ne rezervam dreptul de a selecta candidatii. Doar cei selectați vor fi contactati, în vederea stabilirii unui interviu.

Descrierea jobului

- Întocmirea CIM, acte aditionale, decizii cu respectarea cerinţelor legale;
- Transmiterea privind modificarile conditiilor CIM, a concediilor medicale în REGES;
- Întocmirea adeverinţelor de vechime din arhiva societatii, pentru perioada lucrată;
- Verificarea zilnică a pontajelor și a justificărilor din program;
- Calcularea și centralizarea tuturor elementelor privind determinarea drepturilor salariale;
- Efectuarea și verificarea calculului salarial, concediilor medicale, ratelor, popririlor si intocmirea statului de salarii din aplicatia de salarii conform legislatiei in vigoare;
- Intocmirea si transmiterea dosarului de recuperare a sumelor din FNUASS/incapacitate accidente de munca conform legislatiei in vigoare;
- Întocmirea adeverintelor si a documentelor solicitate de catre angajati;
- Asigurarea de suport si consultanta cu privirea la diferite spete privind legislatia muncii si cea fiscala, si comunicarea oricaror modificari legislative catre persoanele relevante;
- Reprezentarea companiei în relaţia cu autorităţile (ITM, Casa de Pensii, Casa de Sănătate, Agenţia de Şomaj) în cazul unui control iniţiat de către acestea;
- Arhivarea documentelor de evidenţă a personalului și de salarizare;
- Intocmeste rapoarte lunare și la solicitarea superiorilor.
Beneficii:
Salariu negociabil, tichete de masa, tichete cadou
Posibilitatea de a lucra cu o echipa tânară și dinamică
Mediu de lucru profesionist și perfecționare continuă

Descrierea companiei

Societate Poloneza cu profil de industrializarea lemnului, cu sediul in mun. Onesti, jud. Bacau.
Barlinek Romania SA face parte din Group Barlinek - unul dintre producatorii de parchet natural din lemn și este lider în producţia de parchet stratificat în lume şi are o capacitate de producţie de peste 12 mln de m2 anual..
Produsele firmei sunt exportate in peste 30 de tari.

Publicat 29 Mai 2025Reactualizat 12 Iun. 2025Expiră 28 Iun. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.