Candidatul Ideal
Studii superioare sau studii medii în domeniile electromecanică, electronică, mecanică;
Cunostințe în domeniul aparaturii medicale constituie avantaj;
Cunostințe operare PC (MS Office);
Nivel avansat de limba engleză (scris și vorbit);
Permis de conducere categoria B;
Disponibilitate pentru deplasări;
Cunostințe în domeniul aparaturii medicale constituie avantaj;
Cunostințe operare PC (MS Office);
Nivel avansat de limba engleză (scris și vorbit);
Permis de conducere categoria B;
Disponibilitate pentru deplasări;
Descrierea jobului
Intervenții în perioada de garanție;
Diagnosticarea defecțiunilor echipamentelor;
Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor furnizate și instructajul utilizatorilor;
Efectuarea reviziilor periodice;
Verificarea parametrilor de funcţionare;
Orientare către rezolvarea problemelor clientului;
Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu beneficiarii echipamentelor;
Furnizarea de asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
Transmiterea constanța către companie a informatiilor cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelor, etc.;
Obținerea contractelor de service post-garanție.
Asigură comunicarea cu producătorii și furnizorii străini și autohtoni în scopul rezolvării problemelor ce apar la echipamentele medicale (reparații în garanție și în afara garanției, modernizări, asistență tehnică, revizii planificate, etc)
Solicitarea de oferte de preț și întocmirea de comenzi pentru obținerea de piese de schimb, revizii, reparații;
Se informează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, tipurile şi parametrii funcţionali ai echipamentelor medicale, materiile prime şi materialele de bază folosite.
Beneficii:
- mașină și telefon de serviciu;
- contract pe perioada nedeterminată;
- asigurare medicală privată;
- bonuri valorice.
Diagnosticarea defecțiunilor echipamentelor;
Instalarea și punerea în funcțiune a echipamentelor furnizate și instructajul utilizatorilor;
Efectuarea reviziilor periodice;
Verificarea parametrilor de funcţionare;
Orientare către rezolvarea problemelor clientului;
Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu beneficiarii echipamentelor;
Furnizarea de asistență tehnică pe teren și la distanță pentru clienți și colegi;
Transmiterea constanța către companie a informatiilor cu privire la situațiile înțâlnite în teren: starea echipamentelor, etc.;
Obținerea contractelor de service post-garanție.
Asigură comunicarea cu producătorii și furnizorii străini și autohtoni în scopul rezolvării problemelor ce apar la echipamentele medicale (reparații în garanție și în afara garanției, modernizări, asistență tehnică, revizii planificate, etc)
Solicitarea de oferte de preț și întocmirea de comenzi pentru obținerea de piese de schimb, revizii, reparații;
Se informează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii, tipurile şi parametrii funcţionali ai echipamentelor medicale, materiile prime şi materialele de bază folosite.
Beneficii:
- mașină și telefon de serviciu;
- contract pe perioada nedeterminată;
- asigurare medicală privată;
- bonuri valorice.
Descrierea companiei
PRIMERA MED TECHNOLOGY S.R.L. este o companie cu capital 100% românesc, înființată în anul 2006, cu sediul in Mioveni-Arges-Romania. Are ca obiect principal de activitate promovarea, importul, comercializarea, întreținerea și reparația de aparatură medicală. Compania este reprezentant autorizat al unor producători importanti, precum: Famed Żywiec, Brandon Medical, FreMon, Entermed.
Joburi similare