Inginer Sisteme de Securitate- Aeroport Cluj-Napoca

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Cerinte:

- Studii superioare;
- Bune abilitãţi tehnice;
- Experienţã profesionalã pe un post similar minim 3 ani;
- Experienţã în lucrãri de execuţie şi mentenanţã;
- Experienţã în executarea sistemelor de control acces, TVCI, semnalizare incendii, avertizare efracţie, CATV, etc.;
- Permis auto categoria B reprezintã un avantaj;
- Persoanã energicã, gândire pozitivã, caracterizatã de amabilitate şi eficienţã;
- Abilitãţi de comunicare, prezentare, relaţionare;
- Spirit de iniţiativã, orientare spre rezultat;
- Puternicã orientare pro-client.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

-Responsabil pentru coordonarea activitãţilor de mentenanţã preventive/corectivã de la punctul de lucru;
-Responsabil cu asigurarea stocului de piese de schimb necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a activitãţilor de mentenanţã;
-Responsabil cu realizarea/verificarea fişelor de intervenţie şi a situaţiilor de lucrãri;
- Participă la vizite tehnice împreunã cu reprezentanţii clientului (şi/sau alţi subcontractori) pentru stabilirea soluţiilor de amplasare a echipamentelor;
- Analizeazã datele tehnice primite de la client şi/sau alţi subcontractori;
- Asigurã eficienţa activitãţilor din subordine, rãspunzând atât pentru distribuirea sarcinilor şi responsabilitãţilor personalului din subordine, cât şi pentru corecta alocare a resurselor (umane, materiale);
- Asigurã implementarea soluţiilor optime din punct de vedere tehnic şi economic;
- Verificã prin sondaj calitatea materialelor/ produselor aprovizionate;
- Coordoneazã execuţia lucrãrilor de trasee şi cablare, furnizarea echipamentelor specifice, montajul şi instalarea acestora, conform proiectului aprobat de beneficiar;
- Supravegheazã execuţia lucrãrilor astfel încât sã fie în conformitate cu standardele de calitate şi reglementãrile în vigoare;
- Urmãreşte graficul de realizare al lucrãrilor, îl revizuieşte atunci când e cazul şi sesizeazã managementul în cazul întârzierilor, pentru luarea unor mãsuri;
- Întocmeşte documentaţiile de recepţie, din care pãstreazã un exemplar şi un exemplar îl difuzeazã clientului;
- Rãspunde de predarea obiectivului finalizat la beneficiar, dupã încheierea lucrãrii;

Beneficii:
  • Tichete de masã;
  • Abonament de servicii medicale;
  • Asigurare de viaţã şi de sãnãtate;
  • Discount servicii sportive;
  • Beneficiile oferite de ordonanţa 114 -construcţii.

Descrierea companiei

UTI Construction & Facility Management este o companie specializată în soluții de construcții și servicii profesionale de facility management. Furnizăm servicii administrative și tehnice complete pentru orice tip de construcție (spații comerciale, rezidențiale, bancare, publice, industriale, logistice, clădiri de birouri).

Avem o vastă experiență în domeniul construcțiilor și instalațiilor, oferind servicii specializate pentru fiecare ramură a ingineriei din acest sector, pentru realizarea unor obiective de infrastructura civilă sau critică cu aplicații în domenii precum:

Transporturi (aeroporturi, porturi, metrou) Industrie (stații de epurare, facilități de producție, spații logistice, utilități publice) Infrastructură publică (spitale, arene sportive, stadioane, săli polivalente, clădiri administrative, obiective de patrimoniu, iluminat public inteligent) Spații comerciale și de afaceri (mall-uri, clădiri de birouri, etc)
Publicat 28 ian. 2022 Expiră 27 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.