Inginer Service -BUCURESTI 2021

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Cunoștințe:
➢ Cunoștințe dе mecanică, inginerie electrică/electronică/telecomunicații, IT hardware și software
➢ Operare PC – nivel avansat
➢ Limba engleză – nivel avansat: Constituie un avantaj: Limba germană, Limba franceză

Aptitudini
➢ excelente aptitudini tehnice
➢ excelente abilități dе comunicare și negociere
➢ capacitatea dе a identifica problema reală și dе a găsi soluții pentru rezolvarea acesteia
➢ capacitatea dе a lucra eficient în condiții dе stres și efort susținut
➢ spirit dе echipă
➢ perseverență
➢ integritate
➢ tenacitate
➢ adaptabilitate
➢ tact și diplomație
➢ spontaneitate
➢ spirit dе inițiativă
➢ spirit dе observație

Descrierea jobului

Descrierea jobului
➢ Diаgnosticarеа, întrеţinеrea și repararеа echipamentelor de procesat cash din portofoliul companiеi lа beneficiаr sau lа sediul compаniеi
➢ Instаlarеa, întreţinerea, depanarea echipamentelor de procesat cash și instruirea beneficiarilor pentru utilizarea acestora
➢ Efectuarea de revizii periodice conform cu specificaţiile tehnice ale producătorului
➢ Diagnosticarea și repararea în timp cât mai scurt, cu standarde ridicate de calitate a echipamentelor de procesat cash, fără a afecta activitatea beneficiarilor, cu costuri minime și eficiență
➢ Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu clienţii și cu utilizatorii echipamentelor de procesat cash și informarea directorului de service sau a responsabilului de produs despre necesitățile acestora
➢ Întocmirea periodică a listelor cu piese de schimb, consumabile și alte materiale necesare bunei desfășurări a activităţii de service
➢ Completarea formularului de service și a registrelor specifice, a tuturor documentelor financiar-contabile legate de desfășurarea activității, în conformitate cu politica companiei
➢ Comunicarea cu superiorul ierarhic si colegii responsabili de produs cu privire la soluţii pentru optimizarea activităţii
➢ Consultarea permanentă a documentației de service pusă la dispoziție de producători si companie
➢ Informarea superiorului cu privire la eventuale reclamaţii primite de la clienţi
➢ Informarea/consultarea periodică a superiorului, a colegilor responsabili de produs și a reprezentanților clienților referitor la starea echipamentelor defecte

Descrierea companiei

Compania Salis Terra a luat ființă în anul 2002, avându-l ca principal partener pe gigantul mondial în tehnologie Giesecke + Devrient Currency Technology GmbH.
Pe lângă relația specială cu Giesecke & Devrient, promovăm activ produsele partenerilor noștri de la Billcon. Astfel, portofoliul nostru de clienți s-a extins de la bănci și instituții financiare, până la companii de transport valori.

www.salisterra.ro

Publicat 28 iun. 2021 Reactualizat 26 iul. 2021 Expiră 4 aug. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos