
INGINER OFERTARE DECONTARE CONSTRUCTII
S.C Magnum Expert Building S.R.L
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Nespecificat
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Descrierea jobului
Pentruca ca ne dorim sa completam si dezvoltam echipa Departamentului de Constructii, cautam un coleg/colega
1.Cerinte:
- studii superioare finalizate (licenta in constructii, instalatii,tehnice)
-experienta relevanta in domeniul constructiilor/ in activitatea de ofertare
-cunsotinte operare PC - programe devize, cunostinte tehnologii de executie lucrari de constructii: montaj, capacitate de analiza si sinteza
2.Descriere:
-studiaza caietele de sarcini in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si verifica eventuale omisiuni, erori, neconcordante;
- formuleaza solicitari de clarificare, corectare a acestora;
-participa la procesul de elaborare a ofertei si la urmarirea pana la momentul adjudecarii, finalizarii sau respingerii;
-identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitatile acestora;
-completeaza formularele conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare;
-editeaza, urmareste semnarea, multiplica, numeroteaza, indosariaza si sigileaza documentatia de ofertare, conform prevederilor din caietul de sarcini dupa care depune oferta la data si locul prevazute in procedura.
-intocmeste ofertele tehnico-eonomice, conform specificatiilor, pentru executia lucrarilor in constructii
-extrage lista de listele de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeaza antemasuratori)
-analizeaza documentele si datele de intrare: cererea de oferta+proiectul +caietul de sarcini
-mentine legatura cu furnizorii de echipamente si servicii
3.Responsabilitati:
-intocmeste baze de preturi, caiete de masuratori, intocmeste si incadreaza cantitatile de lucrari in articole de deviz;
-intocmeste si verifica devize, liste de cantitati, calculatii pentru proiectele in lucru sau pentru cele aflate in faza de executie;
-tine evidenta stricta, etapizata a procedurilor pentru care a elaborate oferta;
-colaboreaza cu responsabilul de achizitii privind oferta de pret pentru produse, piese, materiale necesare;
-calculeaza cantitatile de lucrari necesare realizarii investitiei, pe baza documentatiei de executie, tinand cont de situatia reala existenta pe amplasamentul lucrarii;
-incadreaza cantitatile de resurse in categorii de lucrari, pe baza informatiilor obtinute in urma antemasuratorilor;
-se asigura ca achizitiile sunt efectuate in termenele agreate;
-studiaza documentaţiile de licitaţie, realizarea devizelor-ofertă conform documentaţiilor, informaţiilor primite de la compartimentul aprovizionare şi antemăsurătorilor realizate de ataşamentişti;
-intocmeste rapoarte pentru situaţii de lucrări privind analiza abaterilor de la cantităţi şi termene, cu realizarea/ implementarea modificărilor în documentele iniţiale dacă este cazul;
-asigura o comunicare eficienta între conducerea şantierelor, compartimentul contabil şi beneficiarii lucrărilor pe tema devizelor şi deconturilor de lucrări;
-urmareste si face demersurile necesare de predare a lucrărilor la finalizare cu întrunirea comisiei de recepţie la termenul stabilit şi urmărirea recuperării garanţiei de bună execuţie;
- intocmirea documentatiei de eligibilitate pentru licitatii si documentatiei tehnico-economice (ofertare/licitatii).
1.Cerinte:
- studii superioare finalizate (licenta in constructii, instalatii,tehnice)
-experienta relevanta in domeniul constructiilor/ in activitatea de ofertare
-cunsotinte operare PC - programe devize, cunostinte tehnologii de executie lucrari de constructii: montaj, capacitate de analiza si sinteza
2.Descriere:
-studiaza caietele de sarcini in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si verifica eventuale omisiuni, erori, neconcordante;
- formuleaza solicitari de clarificare, corectare a acestora;
-participa la procesul de elaborare a ofertei si la urmarirea pana la momentul adjudecarii, finalizarii sau respingerii;
-identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitatile acestora;
-completeaza formularele conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare;
-editeaza, urmareste semnarea, multiplica, numeroteaza, indosariaza si sigileaza documentatia de ofertare, conform prevederilor din caietul de sarcini dupa care depune oferta la data si locul prevazute in procedura.
-intocmeste ofertele tehnico-eonomice, conform specificatiilor, pentru executia lucrarilor in constructii
-extrage lista de listele de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeaza antemasuratori)
-analizeaza documentele si datele de intrare: cererea de oferta+proiectul +caietul de sarcini
-mentine legatura cu furnizorii de echipamente si servicii
3.Responsabilitati:
-intocmeste baze de preturi, caiete de masuratori, intocmeste si incadreaza cantitatile de lucrari in articole de deviz;
-intocmeste si verifica devize, liste de cantitati, calculatii pentru proiectele in lucru sau pentru cele aflate in faza de executie;
-tine evidenta stricta, etapizata a procedurilor pentru care a elaborate oferta;
-colaboreaza cu responsabilul de achizitii privind oferta de pret pentru produse, piese, materiale necesare;
-calculeaza cantitatile de lucrari necesare realizarii investitiei, pe baza documentatiei de executie, tinand cont de situatia reala existenta pe amplasamentul lucrarii;
-incadreaza cantitatile de resurse in categorii de lucrari, pe baza informatiilor obtinute in urma antemasuratorilor;
-se asigura ca achizitiile sunt efectuate in termenele agreate;
-studiaza documentaţiile de licitaţie, realizarea devizelor-ofertă conform documentaţiilor, informaţiilor primite de la compartimentul aprovizionare şi antemăsurătorilor realizate de ataşamentişti;
-intocmeste rapoarte pentru situaţii de lucrări privind analiza abaterilor de la cantităţi şi termene, cu realizarea/ implementarea modificărilor în documentele iniţiale dacă este cazul;
-asigura o comunicare eficienta între conducerea şantierelor, compartimentul contabil şi beneficiarii lucrărilor pe tema devizelor şi deconturilor de lucrări;
-urmareste si face demersurile necesare de predare a lucrărilor la finalizare cu întrunirea comisiei de recepţie la termenul stabilit şi urmărirea recuperării garanţiei de bună execuţie;
- intocmirea documentatiei de eligibilitate pentru licitatii si documentatiei tehnico-economice (ofertare/licitatii).
Publicat
12 mai 2022
Reactualizat
26 mai 2022
Expiră
11 iun. 2022
Joburi similare