INGINER OFERTARE DECONTARE CONSTRUCTII

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Descrierea jobului

Pentruca ca ne dorim sa completam si dezvoltam echipa Departamentului de Constructii, cautam un coleg/colega


1.Cerinte:
- studii superioare finalizate (licenta in constructii, instalatii,tehnice)
-experienta relevanta in domeniul constructiilor/ in activitatea de ofertare
-cunsotinte operare PC - programe devize, cunostinte tehnologii de executie lucrari de constructii: montaj, capacitate de analiza si sinteza


2.Descriere:
-studiaza caietele de sarcini in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si verifica eventuale omisiuni, erori, neconcordante;
- formuleaza solicitari de clarificare, corectare a acestora;
-participa la procesul de elaborare a ofertei si la urmarirea pana la momentul adjudecarii, finalizarii sau respingerii;
-identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitatile acestora;
-completeaza formularele conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare;
-editeaza, urmareste semnarea, multiplica, numeroteaza, indosariaza si sigileaza documentatia de ofertare, conform prevederilor din caietul de sarcini dupa care depune oferta la data si locul prevazute in procedura.
-intocmeste ofertele tehnico-eonomice, conform specificatiilor, pentru executia lucrarilor in constructii
-extrage lista de listele de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeaza antemasuratori)
-analizeaza documentele si datele de intrare: cererea de oferta+proiectul +caietul de sarcini
-mentine legatura cu furnizorii de echipamente si servicii

3.Responsabilitati:
-intocmeste baze de preturi, caiete de masuratori, intocmeste si incadreaza cantitatile de lucrari in articole de deviz;
-intocmeste si verifica devize, liste de cantitati, calculatii pentru proiectele in lucru sau pentru cele aflate in faza de executie;
-tine evidenta stricta, etapizata a procedurilor pentru care a elaborate oferta;
-colaboreaza cu responsabilul de achizitii privind oferta de pret pentru produse, piese, materiale necesare;
-calculeaza cantitatile de lucrari necesare realizarii investitiei, pe baza documentatiei de executie, tinand cont de situatia reala existenta pe amplasamentul lucrarii;
-incadreaza cantitatile de resurse in categorii de lucrari, pe baza informatiilor obtinute in urma antemasuratorilor;
-se asigura ca achizitiile sunt efectuate in termenele agreate;
-studiaza documentaţiile de licitaţie, realizarea devizelor-ofertă conform documentaţiilor, informaţiilor primite de la compartimentul aprovizionare şi antemăsurătorilor realizate de ataşamentişti;
-intocmeste rapoarte pentru situaţii de lucrări privind analiza abaterilor de la cantităţi şi termene, cu realizarea/ implementarea modificărilor în documentele iniţiale dacă este cazul;
-asigura o comunicare eficienta între conducerea şantierelor, compartimentul contabil şi beneficiarii lucrărilor pe tema devizelor şi deconturilor de lucrări;
-urmareste si face demersurile necesare de predare a lucrărilor la finalizare cu întrunirea comisiei de recepţie la termenul stabilit şi urmărirea recuperării garanţiei de bună execuţie;
- intocmirea documentatiei de eligibilitate pentru licitatii si documentatiei tehnico-economice (ofertare/licitatii).
Publicat 12 mai 2022 Reactualizat 26 mai 2022 Expiră 11 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.