INGINER DEVIZIER - OFERTARE

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere

Descrierea jobului

Postul este situat în cadrul departamentului Vanzari si presupune următoarele:
Responsabilități:
 Întocmește ofertele tehnico-economice, conform specificațiilor și caietului de sarcini, pentru execuția lucrărilor de instalații.
 Analizează documentele oferite de beneficiar (cererea de ofertă, proiectul, caietele de sarcini etc.) și întocmește antemasurători și liste de cantități aferente proiectului în vederea elaborării ofertelor.
 Identifică materialele și echipamentele care intră în componența ofertei în baza caracteristicilor tehnice, cantități etc.
 Realizează devizul ofertă prin încadrarea în norme de deviz utilizând programe specializate
 Întocmește, centralizeaza și verifică situația cantităților executate în santier în vederea realizării și întocmirii situației de lucrări, situațiilor lunare și atașamente.
 Întocmește baze de prețuri, întocmește devize și situații de plată, calculează costul final al investiției, consumurile specifice acesteia, stabilind în timp real încadrarea în graficele de lucrări a investiției.
 Răspunde pentru corectitudinea devizelor întocmite.
 Participă la detalierea anexelor tehnice ale contractelor semnate și asigura suport tehnic la desemnarea subcontractanților de specialitate.
 Întocmește bugetele de execuție.
 Colaborează cu toate departamentele companiei pentru realizarea activității.
 Vizitează șantierele pentru identificarea stadiilor de execuție și întocmirea situațiilor de lucrări.
 Solicită de la responsabilii de șantier documentele care atestă situația cantităților executate în site: certificate de calitate, avize, facturi etc.
 Oferă suport tehnic pe perioada desfășurării lucrărilor de instalatii.

Cerințe:
 Studii superioare in domeniul tehnic (de preferinta Constructii, Instalatii);
 Experiență în domeniu minimum 3 ani;
 Cunoștințe legislative în domeniu;
 Cunoștințe specifice privind procesul de execuție a lucrărilor de construcții și instalații;
 Cunoștințe operare PC, Office, programe specializare de întocmire devize;
 Cunoștințe limba engleza nivel mediu;
 Cunoașterea programului Autocad constituie un avantaj;
 Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
 Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
 Rigurozitate și atenție pentru detalii;
 Permis de conducere - categoria B
 Disponibilitate pentru deplasări;

BENEFICII:
 Salariu motivant;
 Telefon de serviciu;
 Asigurare medicală privată după perioada de probă;
 21 zile de concediu;
 Pauza de masă de 60 de minute;
 Mediu de lucru dinamic şi profesionist;
 Posibilitate de dezvoltare profesională;
 Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.

Descrierea companiei

Compania HOSPITAL TECHNICAL SOLUTIONS a luat ființă din dorința de a aduce în sistemul sanitar din România produse de calitate, contribuind astfel la îmbunătățirea serviciilor și condițiilor din clinici și spitalele.

Cu ajutorul echipei noastre de oameni calificați și dedicați, cu o experiență de peste 25 de ani, producem în România echipamente medicale la cele mai înalte standarde și oferim cele mai bune soluții integrate pentru A.T.I., Săli de Operație, Saloane și Zone Critice.

Publicat 27 ian. 2022 Reactualizat 24 feb. 2022 Expiră 26 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.