Inginer Decontare - Bucuresti

Somet S.A. 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
- Absolvent facultate cu profil tehnic, preferabil Facultatea de Construcții.
- Minim 3 ani experiență anterioară în domeniul construcțiilor.
- Cunoștințe DWG TrueView, MS Office (prezintă avantaj WinDev si AutoCAD).
- Cunoștințe tehnice despre materiale și tehnologii de aplicare.
- Persoană cu bune abilități de comunicare și lucru cu oamenii, cu spirit de echipă și capabilă să dezvolte și mențină relații de bună colaborare.
- Bune abilități de planificare și organizare a propriei activități și de rezolvare a problemelor.
- Persoană de încredere și orientată spre rezultate.

Descrierea jobului

Elaborează și întocmește situația de lucrări pentru proiectul în curs, în conformitate cu clauzele contractuale existente (centralizatoare, devize, extrase de resurse, atașamente), în termenele stabilite, pe baza informațiilor primite de la departamentul Execuție.

Responsabilități principale:
- Își însușește cerințele tehnice ale proiectului (planșe, detalii, caiet de sarcini, memoriu, specificații materiale liste de cantități);
- Întocmește situațiile de lucrări și alte documente necesare pentru decontarea lucrărilor, în baza schițelor și calculațiilor primite din șantier;
- Ține evidența lunară a cantităților de lucrări realizate/ în lună/cumulate atât din punct de vedere cantitativ cât și valoric;
- Centralizează lunar documentația elaborată pentru cartea tehnică a construcției solicitată pentru decontare și pregătește dosarul pentru justificarea cantităților solicitate la decontare raportat la fazele de execuție;
- În situația în care, în timpul execuției lucrărilor, se constată lucrări suplimentare sau lucrări la care este necesar să se renunțe, pregătește documentația necesară pentru decizia Managerului de Proiect și urmărește implementarea modificărilor;
- Verifică situațiile de lucrări transmise de subcontractori prin comparație cu situațiile trimise de companie către beneficiar. Anunță managerul de proiect în situațiile în care sunt identificate diferențe între cele două raportări (către beneficiar și situațiile cumulate de la subantreprenori);
- Stabilește și centralizează valoarea lucrărilor de remediere care apar în timpul execuției, pornind de la volumul lucrărilor, cantitățile de materiale necesare și orele de manoperă stabilite de Șef Șantier și aprobate de Managerul de Proiect;
- Participă la ședințe de proiect alături de echipa de execuție (interne, de organizare șantier);
- Supervizează și arhivează documentația în conformitate cu clauzele contractuale pentru notificări / revendicări și urmărește aprobarea acestora;
- Răspunde alături de Managerul de proiect de actualizarea bugetului în conformitate cu procedurile interne;
- Răspunde împreună cu Managerul de proiect de actualizarea prețului contractului în conformitate cu clauzele contractului;
- Colaborează cu Managerul de proiect în vederea întocmirii raportului tehnic pe lucrare conform procedurilor interne;
- Întocmește comparativele necesare conform procedurilor companiei;
- Participă la întocmirea cărții tehnice a construcției la finalul lucrărilor.

Descrierea companiei

Înființată în 1991 cu capital integral privat, SOMET SA este o companie cu tradiție și experiență pe piața românească, specializată în lucrări mari de infrastructură subterană și cu vastă experiență în construcții civile.

Publicat 15 Sept. 2022 Reactualizat 13 Oct. 2022 Expiră 15 Oct. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.