Publicat 11 Aug 2017 | Reactualizat 18 Aug 2017 | Expiră 10 Sep 2017

Inginer de Sistem - Service Desk&Managementul Utilizatorilor

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 6 luni si 1 zi experiență în muncă

Candidatul ideal

CERINŢELE POSTULUI


Studii:

  • Studii superioare (student si/sau absolvent in domeniul tehnic sau economic).

Experienţă in munca:
  • Experienta de lucru de minim 6 luni in domeniul IT

Cunostinţe, Aptitudini, Abilitaţi:
  • Cunoştinţe generale hardware (componente, periferice)
  • Cunoştinţe bune despre software sisteme de operare desktop (Windows)
  • Cunoştinţe bune despre platforma Microsoft Office
  • Cunoştinţe generale despre Servicii de acces, Reţea de date si permisiuni de acces
  • Orientare către client
  • Lucru în echipă
  • Rezistenţă la stres, răbdare si capacitate de analiza
  • Organizat şi proactiv
  • Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare in limba română şi limba engleză
  • Abilitatea de explicare a unor noţiuni tehnice IT unor persoane neavizate

Descrierea jobului

SCOP: Contribuie la asigurarea disponibilităţii şi accesului permanent al utilizatorilor companiei la sistemele şi serviciile IT prin recepţionarea evenimentelor, înregistrarea acestora şi urmărirea rezolvării lor utilizând si instrumente specifice de monitorizare atunci cînd situaţia o impune.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

  • Se constituie in nivel 1 de suport specializat;
  • Ofera consultanta si suport specializat IT la distanta
  • Recepţionează, înregistrează şi face analiza preliminară a tuturor evenimentelor IT semnalate de către sisteme de monitorizare şi/sau utilizatori;
  • Gestionează, coordonează tratarea tuturor evenimentelor IT semnalate, prioritizează evenimentele înregistrate, le rezolvă imediat dacă este posibil sau, pentru situaţii mai complexe le repartizează pentru tratare echipelor de suport specializat corespunzătoare;
  • Notifică suportul specializat în funcţie de prioritatea evenimentului IT;
  • Urmăreşte rezolvarea evenimentelor IT, verifică tratarea evenimentelor şi informează utilizatorii despre rezoluţia acesteia;
  • Participa la procesesul si activitatile de User Management
  • Participa la procesul de menţinerea la zi a procedurilor interne, ofera instructiuni detaliate orientate spre sarcini pentru procesele service desk, monitorizare şi administrare utilizatori IT;
  • Elaborează rapoarte asupra evenimentelor IT;
  • Respectă politicile de securitate ale companiei şi cele specifice IT (useri, parole, permisiuni, servere, servicii IT, etc.);

Inginer de Sistem - Service Desk&Managementul Utilizatorilor  -  Telekom Romania Mobile Communications S.A.