Publicat 29 Aug 2019 | Reactualizat 12 Sep 2019 | Expiră 11 Oct 2019

Infrastructure Support Patch & Security Engineer

1 post

Candidatul ideal

The Infrastructure Support department is responsible for supporting and maintaining Customer IT systems and for providing fast, efficient support for the customer user base and IT staff.

Descrierea jobului

Role Skills required:

• Advanced knowledge of Microsoft operating systems;
• Experience using Microsoft deployment tools: WSUS and SCCM;
• Experience in process creation and improvement;
• Understanding the Patch Management process;
• Thorough understanding of change processes and risk management;
• Thorough understanding of what security patching entails;
• Understanding Microsoft Domain Security concepts;
• Work and improve on existent processes and procedures within a continual service improvement framework and build new ones;
• Ensure customer satisfaction by delivering services within SLA in a professional and efficient manner;
• Maintain excellent customer and vendor relationships;
• Positive and enthusiastic attitude to all aspects of daily work;
• Minimum one year IT support experience;
• Working experience in Microsoft server support;
• Deployment toolset support understanding;
• OS build/deployment understanding;
• Excellent English skills.



Added Value:

- Understanding of PowerShell scripting;
- Understanding of SQL databases;

Descrierea companiei

SCC (Specialist Computer Centres) Cu un istoric de 40 de ani de continuă dezvoltare ne ajutăm clienții să își eficientizeze costurile prin îmbunătățirea operațională a întregii infrastructuri. Avem o cifră de afaceri anuală de peste 2 miliarde de Euro iar clienții noștri sunt companii mari și foarte mari din Europa ce activează în: educație, apărare, ministere publice, industria auto, bănci, tehnologie, telecomunicații, aviație, logistică și transport. Avem o prezență directă în cinci țări europene și 6.700 angajați în cadrul grupului.

În România suntem de 10 ani, unde am început la Iași cu un grup de 20 colegi; numărul de angajări a crescut cu circa 30% pe an dezvoltând acum o echipă de peste 900 de specialiști IT (agenți, analiști și ingineri) care oferă servicii de suport tehnic către 10.000 de clienți în 14 limbi, 24 de ore pe zi.

SCC Services România

Primul sediu s-a inaugurat la Iași în aprilie 2006, unde funcționează Centrul Internațional de Asistență Tehnică și Suport pentru întreg grupul de firme. Aici avem și unicul departament de Infrastructura IT de nivel 3 din Moldova.

Al doilea sediu din Iași funcționează acum sub egida SCC Academy, unde se desfășoară activități constante de training.

Din aprilie 2013 ne-am extins activitatea înființând la Bacău Centrul International de Servicii, ce oferă afacerii continuitate, deschidere și dinamism.

Echipa SCC Services România Avem o echipă impresionantă de profesioniști, tineri, inteligenți, multilingvi, cu numeroase certificări și traininguri dar mai presus de toate, cu un nivel ridicat de ambitie și dorință de autodepășire. Servicii acoperite: Service Desk, Coordonare, Monitorizare, Optimizare Infrastructură IT, Suport, Administrare, Mentenanță, Securitate, Application Packaging, Asset Management. Nivelul de cunoaștere tehnic a IT : L0, L0+ (basic), L1 (mediu), L2, L3 (avansati).

People do business. We make it work.

Infrastructure Support Patch & Security Engineer  -  SCC Services Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close