Infrastructure Monitoring Team Leader with Spanish

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Candidatul ideal
  • Cunostinte avansate de limba spaniola atat la nivel conversational cat si scris;
  • Cunostinte medii de limba engleza la nivel conversational si scris, nivelurile superioare reprezentand un avantaj;
  • Cunostinte avansate de MS Excel;
  • Abilitati de leadership, mentorship, comunicare si socializare;
  • Acceptarea schimbarilor si sesizarea beneficiilor oferite de acestea;
  • Capacitate de asumare a deciziilor;
  • Fire analitica cu abilitati de multitasking;
  • Experienta anterioara pe un rol de conducere.

Descrierea jobului

Responsabilitati principale:
  • Cunoaste activitatile si procedurile din cadrul echipei si verifica proactiv activitatea desfasurata de catre agentii din subordine;
  • Mentine procesele si procedurile de lucru la curent cu modificarile aduse pe parcursul timpului;
  • Organizeaza un program de lucru stabil in format 24*7*365 astfel incat sa asigure indeplinirea activitatilor specifice si a SLA-urilor;
  • Asigura si monitorizeaza indeplinirea SLA-urilor contractuale specifice si KPI-urilor pe echipa;
  • Documenteza reclamatiile primite si stabileste raspunsurile si actiunile corective necesare;
  • Stabileste obiectivele de dezvoltare ale membrilor echipei si se asigura ca sunt indeplinite;
  • Identifica necesitati de training si retraining pentru activitatile desfasurate proactiv si reactiv;
  • Ofera asistenta in toate situatiile dificile prezentate de membrii echipei;
  • Intocmeste rapoarte de activitate conform cerintelor specifice managementului si clientilor;
  • Intocmeste rapoarte lunare/trimestriale/semestriale de performanta si control al calitatii pe care le comunica in intervalul de timp stabilit;
  • Contribuie la imbunatatirea serviciilor propunand solutii pentru eficientizarea activitatii.

Descrierea companiei

Who we are

SCC is the technology division of Rigby Group PLC, a family owned and operated business with interests in aviation, airports, hotels, property development and financial services.

What we do

We enable people to do business by planning, supplying, integrating and managing IT for leading public and private sector businesses across Europe. We serve over 2500 customers in more than 50 countries and operate out of 75 locations in the UK, France, Romania and Spain.

Our areas of expertise include hardware, software, networking, IT security, Cloud, data centre services, print management and mobile devices.

Our mission: to make IT work for our customers to improve the way they do business, deliver quality IT solutions and services that change the way businesses do business, deliver long-term profit to invest back into the business and nurture a winning network of partners to create enduring value to our customers.

Publicat 3 nov. 2021 Reactualizat 1 dec. 2021 Expiră 3 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.