HR specialist
FAST FOR JOB SRL
- 3 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Nespecificat
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
Căutăm un HR Specialist implicat și pasionat de munca în domeniul resurselor umane, care să se alăture echipei noastre.
Descrierea jobului
Iată mai jos criteriile noastre:
- Abilități excelente de comunicare și relaționare;
- Studii superioare de preferat în domeniul psihologiei;
- Experienta intr-o pozitie similara – minim 2-3 ani;
- Cunostinte de limba engleza/italiana – nivel avansat;
- Spirit analitic, structurat, organizat;
- Calitati de planificare și prioritizare;
- Cunoștințe foarte bune de operare PC – pachetul MsOffice (Word, Excel, Powerpoint);
- Atentie la detalii, discretie, spirit de răspundere.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare;
- Studii superioare de preferat în domeniul psihologiei;
- Experienta intr-o pozitie similara – minim 2-3 ani;
- Cunostinte de limba engleza/italiana – nivel avansat;
- Spirit analitic, structurat, organizat;
- Calitati de planificare și prioritizare;
- Cunoștințe foarte bune de operare PC – pachetul MsOffice (Word, Excel, Powerpoint);
- Atentie la detalii, discretie, spirit de răspundere.
Descrierea companiei
Ca și HR Specialist te vei ocupa de:
- Inregistreaza contractele individuale de munca, actele aditionale si deciziile referitoare la contractul individual de munca in registrul general de evidență a salariaților, conform prevederilor legale;
- Centralizează cererile de recrutare primite din partea managerilor companiei;
- Coordoneaza procesul de pre-angajare si mentine legatura cu candidatul selectat si cu furnizorii de medicina muncii, respectiv protectia muncii;
- Asigura completarea dosarului de personal al noilor angajati cu toate documentele necesare;
- Acorda sprijin in procesul de initiere al noilor angajati in cadrul organizatiei;
- Intocmeste adeverinte si alte documente solicitate de salariati;
- Intocmeste rapoarte periodice privind pozitiile vacante, stadiul de ocupare, ofertele refuzate, etc;
- Intocmeste documente referitoare la incheierea, executarea, modificarea; suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca.
- Inregistreaza contractele individuale de munca, actele aditionale si deciziile referitoare la contractul individual de munca in registrul general de evidență a salariaților, conform prevederilor legale;
- Centralizează cererile de recrutare primite din partea managerilor companiei;
- Coordoneaza procesul de pre-angajare si mentine legatura cu candidatul selectat si cu furnizorii de medicina muncii, respectiv protectia muncii;
- Asigura completarea dosarului de personal al noilor angajati cu toate documentele necesare;
- Acorda sprijin in procesul de initiere al noilor angajati in cadrul organizatiei;
- Intocmeste adeverinte si alte documente solicitate de salariati;
- Intocmeste rapoarte periodice privind pozitiile vacante, stadiul de ocupare, ofertele refuzate, etc;
- Intocmeste documente referitoare la incheierea, executarea, modificarea; suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca.
Publicat
2 mai 2022
Reactualizat
28 mai 2022
Expiră
1 iun. 2022
Joburi similare
- 27 mai 2022
Agent Customer Support / Vanzari / Plasare forta de munca
Ar & Co United Communications S.R.L.
3000 - 8500 RON / lunăBucurești -
-