Publicat 04 Feb 2019 | Expiră 07 Mar 2019

Hr Specialist

1 post
Expirat
Responsabilitati:
 
Inregistreaza si  verifica acuratetea datelor angajatilor in sistemul informatic Charisma HCM: angajari/incetari contract/prelungiri/acte aditionale/concedii odihna, concedii fara plata; etc
Elibereaza diverse adeverinte si confirmari pentru angajati (adeverinte medic, adeverinte salariu, adeverinte somaj);
Intocmeste si elibereaza documentele aferente incetarii contractului de munca ( decizii incetare, adeverinte vechime, note lichidare)
Gestioneaza si arhiveaza dosarele de personal ale angajatilor;
Pastreaza legatura cu furnizorii de servicii externi (ITM, CAS, payroll)
Asigura gestionarea administrativa pentru toate entitatile din grup
Arhiveaza documente ori de cate ori este nevoie
Administrarea documentelor, colectarea datelor si altor informatii legate de personal, indeplinirea altor sarcini si cerinte standard
Se ocupa de sarcini specifice delegate de superior
Indeplineste toate sarcinile administrative legate de angajati
Toate responsabilitatile sunt completate de procedurile si reglementarile  interne
Titularul postului este  responsabil de cunoasterea procedurilor in vigoare
Asigura conditiile necesare pentru respectarea procedurilor Bancii si/sau Grupului
Asigura confidentialitatea tuturor dateler cuprinse in dosarele de personal si legate de salarizare
Respecta confidentialitatea datelor la care are acces 
 
 
Cerinte:
 
Absolvent studii superioare
Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara
Foarte bune cunostinte de administrare personal si salarizare, in conformitate cu legislatia in vigoare;
Cunostinte aprofundate de legislatia muncii;

Cunostinte  avansate: MS Office, Internet, Outlook
Cunoasterea softului informatic Charisma HCM reprezinta un avantaj.
Integritate morala si etica profesionala;
Cunostinte limba engleza: scris si vorbit

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala activand pe 50 de piete, cu mai mult de 8.500 de sucursale si pestede angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene.In Romania, oferim servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.Suntem una dintre principalele institutii financiare din Romania, angajator recunoscut international pentru excelenta in managementul oamenilor si pentru orientarea sa permanenta catre performanta, in toate ariile de activitate.Pe plan extern, dorim sa fim considerati o companie in care oamenii pot avea incredere. Intern, dorim ca angajatii nostri sa se poata identifica cu valorile companiei, si impreuna, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.Invatarea este o experienta ce se desfasoara pe parcursul intregii noastre vieti, fiind esentiala pentru dezvoltarea personala si profesionala. In cadrul UniCredit Bank oferim angajatilor oportunitati si instrumente de invatare diverse in vederea dezvoltarii carierei, tinand cont de nevoile specifice ale fiecaruia.In consecinta, ne angajam in diferite activitati si proiecte pentru a incuraja conduitele ce respecta modelul nostru de valori si pentru a crea o atmosfera de transparenta, avand ca scop dezvoltarea profesionala a colegilor si evaluarea corecta a performantelor lor.Te asteptam in echipa noastra! #cuUniCrediteUsor
Expirat
Hr Specialist  -  UniCredit Bank