Candidatul Ideal
Cerințe:
- Minimum 5 ani experiență în domeniu;
- Cunoștințe foarte bune privind legislația muncii și sistemul de salarizare românesc;
- Capacitate de organizare și coordonare a proiectelor desfășurate simultan;
- Persoană dinamică, proactivă;
- Limba engleză – nivel avansat.
Descrierea jobului
- Coordonarea și supervizeaza echipei de payroll în procesarea corectă și la timp a salariilor.
- Monitorizarea fluxurilor operaționale și asigurarea respectării procedurilor interne, a legislației muncii și fiscale.
- Oferirea de suport și training membrilor echipei pentru o continuă dezvoltare profesională.
- Verificarea și validarea calculelor salariale, a contribuțiilor și a rapoartelor lunare.
- Colaborarea cu partenerii interni (HR, Contabilitate, IT) și externi (autorități, furnizori de servicii, clienți).
- Asigurarea de suport și consultanță în legislația muncii clienților companiei (Smartree).
- Colaborarea strânsă cu clienții, managementul și echipa de vânzări pentru a înțelege nevoile specifice ale clienților și pentru a propune soluții adecvate.
- Participarea activă la analiza și la implementarea modificărilor legislative relevante pentru activitatea de payroll.
- Implicarea în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte și procese, inclusiv automatizări și/sau optimizări de procese.
- Îmbunătățirea continuă a calității serviciilor oferite, prin inițierea și monitorizarea sondajelor de satisfacție clienți.
- Mentinerea la un nivel ridicat al satisfacției clienților, printr-o abordare proactivă, orientată către soluții și rezultate.
- Întocmirea de rapoarte de management și indicatori de performanță (KPI) relevanți pentru activitatea echipei.
Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfășurarea procesului de recrutare.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați Politica noastră de confidențialitate a datelor cu caracter personal, pe site-ul Smartree.
Descrierea companiei
Smartree este lider pe piața serviciilor de outsourcing pentru salarizare și administrare de personal din România. Cu o experiență de 25 de ani, Smartree oferă soluții complete pentru gestionarea eficientă a proceselor de resurse umane, ajutând companiile să optimizeze timpul și resursele dedicate activităților administrative.
Echipa noastră este formată din peste 100 de profesioniști, activând în sediul central din București și în centrele regionale din Craiova și Pitești. Prin intermediul unor platforme informatice proprii, de ultimă generație, furnizăm servicii integrate de salarizare, administrare de personal și consultanță HR.
Expertiza noastră și abordarea personalizată ne-au consolidat poziția pe piață, având un portofoliu de clienți format atât din companii multinaționale, cât și din organizații locale, care beneficiază de soluții adaptate nevoilor lor specifice.



