HR and Finance Business Partner in Oradea

Adecco Romania 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

We are currently hiring a HR and Finance Business Partner in Oradea for our client, a Italian company that activates in achivig data, AI, Semantic activity.
The ideal candidate:
  • Knowledge of the Italian language
  • Soft Skills: Striving for results, management, cooperation, customer focused, problem-solving and empowerment, self
  • Awareness, economics/business sensitivity, stress management, organization and planning, collaboration and skills
  • Relational, ability to achieve, precision.
  • Hard Skills: knowledge of local labor and trade union legislation, knowledge and relationship with local administrations, organizations,
  • General and analytical, technical knowledge of budgeting and forecasting
  • Knowledge: degree preferably in humanities/sociology or economics.
  • Previous experience in similar roles of minimum 2 years.

Descrierea jobului

Permanent responsability: come partner del business, comprendere, supportare e contribuire alla realizzazione degli obiettivi, garantendo l’applicazione delle strategie HR e Finance, delle procedure ISO e della filosofia/valori aziendali. Riporta funzionalmente all’HR Manager e al Finance Manager di gruppo. Gerarchicamente al Site Manager di Country.
Main activities: 1. Economics
  • Support the Country Manager and the HR and Corporate Finance Area in drafting the annual Country Budget
  • Constantly guaranteeing the monitoring and control of the Country Budget, providing detailed reports monthly shared with the Corporate and updated with deviations and improvement proposals.
  • Guarantee the correct application of remuneration policies in line with the Corporate strategy and philosophy.
  • Manage and guarantee HR and Finance metrics and statistics for the business and to support it
  • In collaboration with the Country Manager, draft, share, and supervise the monthly Rolling Forecast with a three-month horizon
  • Implement and constantly improve the cost reporting process in order for the development of the P&L of monthly order
2. People
  • Monitor and constantly improve the corporate climate, promoting and implementing initiatives.
  • Guarantee a continuous flow of communication with the Corporate by exposing the needs and proposing improvement initiatives
  • Collaborate proactively with the HR and Finance team, also by participating in periodic area meetings
  • Collaborate and, if necessary, participate in periodic meetings of other company areas

3. Governence
  • As a partner, the operational interface of the Business, therefore understanding, supporting and guiding the business in all HR issues: Selection, Training, Development, Comp & Ben, Organization, Payroll, Legislation, trade union.
  • If necessary, update HR procedures adapting them to local situations (legislation)
  • Maintain relations with external consultants/bodies related to the HR and Finance world
  • Ensure compliance with the ISO procedures of the HR and Finance area by implementing them if necessary.

Descrierea companiei

Cine este Adecco? Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine. Credem in tine! Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna. Noi si voi, suntem Adecco. Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descarca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.

Ne gasesti si pe Facebook, Linkedin, Twitter si Instagram ! Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

Publicat 29 Sept. 2022 Reactualizat 3 Nov. 2022 Expiră 9 Nov. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.