HR Administration and Payroll Specialist

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 4000 - 5000 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cerintele de baza ale postului:
- Experienta intr-un post similar de minim 3 ani in activitati de salarizare si administrare de personal;
- Cunostinte solide de legislatia muncii si salarizare (Codul Muncii, Codul Fiscal, reglementari in domeniul salarizarii etc).
- Responsabilitate si asumare de sarcini cu termene limita;
- Atentie sporita la detalii;
- Capacitate de a lucra independent si in echipa;
- Limba engleza la nivel cel putin mediu (scris, citit, vorbit);
- Integritate morala si etica profesionala;
- Simt al umorului si o atitudine generala deschisa.

Cerinte comportamentale:
1. Aplica eficient principiile organizationale pentru desfasurarea corecta a activitatilor;
2. Capabil sa depaseasca problemele curente, prin identificarea de solutii adecvate;
3. Apt sa realizeze, la solicitarea superiorilor ierarhici, lucrari ce depasesc cadrul standard de responsabilitate definit;
4. Manifesta interes pentru cresterea performantelor profesionale, prin dezvoltare proprie si aplicarea cunostintelor dobândite; daca este cazul, accepta deficientele propriei activitati si raspunde pentru ele;
5. Atitudine activa si pozitiva fata de idei noi in vederea indeplinirii sarcinilor;
6. Capacitate de a-si indeplini sarcinile de serviciu fara a solicita coordonare, cu unele exceptii;
7. Capabil sa se integreze in echipa si sa contribuie prin participare efectiva la realizarea obiectivelor;
8. Accepta sa utilizeze rational si eficient resursele materiale, financiare, informationale alocate.

Descrierea jobului

Abilitatile si competentele de baza ale postului:
- Intocmeste contracte individuale de munca, acte aditionale, anexe contract, fise de post, decizii de incetare, alte documente specifice relatiilor de munca;
- Intocmeste diverse tipuri de adeverinte si documente solicitate de catre salariati;
- Completeaza si transmite modificarile contractuale in Revisal;
- Calculeaza statele de plata lunare in baza informatiilor din contractele individuale de munca, a pontajelor lunare si a altor documente transmise de catre client;
- Gestioneaza evidentele concediilor de odihna/concediilor medicale/retineri salariale si intocmeste rapoartele specifice;
- Intocmeste declaratiile fiscale lunare privind contributiile salariale si impozitul pe venit;
- Intocmeste, mentine si gestioneaza evidenta dosarelor pentru recuperarea indemnizatiilor de concediu medical de la Casa de Asigurari de Sanatate;
- Mentinerea relatiilor cu societatile client;
- Ofera consultanta legislativa (salarizare si resurse umane).

Alte detalii. Desfasurarea interviului
Descrierea de mai sus va reprezenta baza de evaluare in cadrul interviului tehnic, astfel ca avem rugamintea sa aplicati doar daca sunteti sigur/a ca dispuneti de competentele profesionale de asumare a tuturor acestor sarcini.
Numai daca CV-ul Dvs. va fi selectat, un reprezentant al nostru va va contacta telefonic in vederea cunoasterii si sustinerii unui test. Veti fi invitat/a la o discutie extinsa de cunoastere si de testare tehnica, al carei rezultat va va fi comunicat in scurt timp. Daca veti promova testarea tehnica, in etapele urmatoare vor fi abordate caracteristicile postului si, in cazurile in care se justifica, detaliile ofertei noastre.
Tinuta obligatorie pentru toate intalnirile organizate in cadrul interviului este cea business.
Asteptam cu interes sa selectam CV-uri interesante si sa intalnim profesionisti remarcabili.

Descrierea companiei

Time is time and money is money. In recent decades, tax consulting, auditing, legal advice and management consulting have become complex and demanding services. A high degree of knowledge and expertise from the widest range of disciplines and many years of experience are essential to being a serious and efficient partner to clients and customers. As an international consulting group, ECOVIS offers its clients strong partners at local level, who can call on the know-how and back office of the entire group - including our locations in other European and Asian countries. Comprehensive high-quality advice is thus always ensured. The proximity to our clients is guaranteed with approx. 8.500 of professionals working in over 80 countryes worldwide.

Publicat 9 nov. 2021 Reactualizat 7 dec. 2021 Expiră 9 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.