HR Admin

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu 3500 - 6000 RON
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ne extindem echipa si imbunatatim serviciile pentru furnizorii si clientii nostri.

Candidatul ideal pentru aceasta pozitie este o persoana cu experienta in HR Administrativ, care va lucra alaturi de HR BP in a implementa strategia de HR, proceduri de lucru, sisteme de performanta si motivatie a angajatilor.

Pozitia este noua, si drept urmare, avem asteptarea ca tu sa ai experienta in startups, rabdarea si compasiunea in a lucra cu oameni, rapididatea in decizii, structura si organizare, comunicare exemplara.
Ne dorim ca persoana sa devina partenera a oamenilor din companie, sa fie dispusa sa invete si dezvolte.

Programul de lucru va fi de 8 ore pe zi.

Vei raporta catre HR BP al companiei, si vei lucra din biroul din Strada Garlei nr.78, Baneasa.

Descrierea jobului

Principalele obiective ale pozitiei de HR Specialist/Admin:

Auditarea si prezentarea solutiilor de imbunatatire a HR din punct de vedere administrativ si legislativ.
Dezvoltarea si implementarea de programe de HR impreuna cu HR BP.
Mentinerea de relatii si a comunicatiei cu toti angajatii companiei.
Monitorizarea KPI specifici HR cu sprijinul HR BP.
Sustinerea interviurilor de selectie initiala.

Responsabilitati generale:

Actualizarea datelor personale ale angajatilor in sistemele proprii.
Asistarea angajatilor in procesul de inductie si instruire la angajare.
Asistarea HR BP in procesele de recrutare si selectie, succesiune.
Asistarea HR BP in actiunile de retentie si motivatie a angajatilor.
Asistarea HR BP in setarea si monitorizarea realizarii diversilor metrici de performanta a angajatilor.
Asistarea contabilitatii in prelucrarea datelor necesare pentru salarizare si bonusare.
Efectuarea studiilor de piata a fortei de munca, competitivatii si salarizarii.
Mentinerea si actualizarea datelor referitoare la concedii, zile libere.
Alte responsabilitati specifice HR, conform nevoilor.

Principalele cerinte pentru pozitie:

Studii superioare finalizate, de preferat in Sociologie sau Psihologie
Experienta in domeniul HR intre 2 si 5 ani, de preferat in companii startup cu 100 - 500 angajati
Limba engleza nivel mediu-avansat
Experienta si cunostinte in recrutare, administrare de personal si procese HR
Bune cunostinte de legislatia muncii
Personalitate extroverta si comunicativa
Excelente abilitati de organizare si planificare
Deschidere de a progresa in cariera, de a invata lucruri noi si dezvolta procese care sa imbunatateasca viata oamenilor.

Descrierea companiei

Grupul de companii Cinar, integreaza 4 companii in domeniul productiei de carne si distributiei alimentare, de tip shaowrma, prin fabrica din Galati si cele 5 puncte de distributie la nivel national.

La nivel de grup, suntem aproximativ 500 de oameni pasionati de a livra cele mai calitative produse, si cele mai profesionale servicii catre clientii si partenerii nostri.

Publicat 5 mai 2022 Expiră 4 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.