
Hostess/Brand Ambassador Summer Project Constanta
Candidatul Ideal
Activitatea se va desfasura pe Litoral (Costinesti, Mamaia, Vama Veche etc)
Cum trebuie să fii ca să faci parte din echipa noastră?
-Să ai cel puțin 18 ani împliniți
-Aspect fizic placut, profil hostess
-Dispusă să înveți lucruri noi și să devii Brand Ambassador Tobacco
-Persoana comunicativa, cu atitudine pozitiva si mereu zambitoare
-Disponibilitate pentru un program de Miercuri pana Duminica, cate 6 ore program de seara, in functie de planificare, incepand cu ora 16:00.
Descrierea jobului
- Interactionarea zilnica cu un numar mare de consumatori
- Recomandarea produselor din portofoliul clientului, conform manualului de promovare si a informatiilor primite la training
- Respectarea programului de lucru, conform planificarii primite si a modului de lucru agreat
- Redactarea rapoartelor de activitate
Beneficii:
- Pachet salarial avantajos (salariu fix + bonus de performanta, alte beneficii extra-salariale)
- Contract de munca
- Transport asigurat de catre team leader
- Tinuta asigurata de catre firma
- Training de specialitate si suport in cadrul unei echipe tinere si active
- Mediu de lucru placut
- Posibilitati de promovare in cadrul echipei
Aplica acum pentru jobul de Brand Ambassador daca ti-ar placea sa faci parte din echipa noastra!
Join our team!
Descrierea companiei
Descrierea firmei
Clock is a BTL and shopper marketing agency that delivers tailor made experiences designed to increase sales and brand awareness and seamlessly bring brands closer to people.
Misiune
Clock aims to be recognized as the national leading agency in BTL and shopper marketing services. With stellar experience and focus driven ambition we are committed to reach every time new exemplary results for our clients and to deliver memorable experiences as well as unique moments for the customers in the entire country.
Produse
121 Consultancy Programs Shopper marketing programs Trade shows and caravans Brand activations In-Store activations Corporate & Consumer Events Field Management