Home-based - Financial Customer Care with English

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

SYKES at Home, serviciul de asistență pentru clienți direct de acasă.

Mii de oameni din întreaga lume au ales deja SYKES at Home, lucrând într-un context flexibil, practic și funcțional în serviciul de relații cu clienții Sykes.

De vreme ce dorim să fim colegi pe termen lung, sperăm că următoarea descriere vi se va potrivi perfect:
  • Aveți o foarte bună cunoaștere a limbii engleze;
  • Aveți studii sau experiență anterioară în domeniul finaciar / bancar (ar reprezenta un avantaj)
  • Capacitatea de a învăța și dorința de a se îmbunătăți din ce în ce mai mult;
  • Să se poată adapta la diferitele situații întâlnite, în răspunsul la apelurile primite de la clienți
  • Abilitatea de a rezolva probleme prin telefon, e-mail sau prin intermediul rețelelor de socializare;
  • În mod ideal (dar nu obligatoriu), aveți experiență anterioară în domeniul asistenței clienților;

Descrierea jobului

Jobul constă în:
  • Preluarea tuturor solicitărilor clienților în termenele stabilite;
  • Gestionarea apelurilor în conformitate cu procedurile;
  • Suportul fiind oferit de luni pana duminica, în intervalul 8:00 - 24:00 (ture), normă de 40h de muncă pe săptamână
  • Consultarea manualelor de produs, pentru a putea oferi clienților opțiunea/soluția potrivită.
Oferim fiecărui coleg care lucrează de acasă echipamentele necesare plus instruirea tehnică. În plus, este nevoie să dispuneţi de:
  • Conexiune la internet
În schimbul angajamentului dvs. vă putem oferi următoarele beneficii:
  • O echipă ambițioasă și pozitivă, într-un mediu prietenos;
  • Formare profesională;
  • Feedback continuu pentru a vă putea dezvolta profesional;
  • Salariu fix (sporuri de weekend și sărbatori legale)
  • Bonusuri de performanță (începând cu a 4-a luna);
  • Tichete de masă;
  • Asigurare de sănătate privată;

Descrierea companiei

SYKES is now part of Sitel Group. As one of the largest global providers of customer experience (CX) products and solutions, Sitel Group® empowers brands to build stronger relationships with their customers by creating meaningful connections that boost brand value. With 160,000 people around the globe, we securely connect best-loved brands with their customers over 8 million times every day in 50+ languages.
Publicat 6 oct. 2021 Reactualizat 5 nov. 2021 Expiră 5 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos