Publicat 03 Dec 2007 | Expiră 03 Ian 2008

Helpdesk Operator

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- studii medii /superioare/ tehnice/economice;
- cunostinte Microsoft Excel and Word;
- abilitati comunicare si inter-relationare;
- rezistenta la stres.

Descrierea jobului

1.Acordarea de asistenta tehnica prin e-mail si telefon clientilor interni si externi:
- preia apelurile telefonice;
- ofera consultanta tehnica in vederea solutionarii problemelor hardware si software semnalate de catre client;
2.Comunicarea si supravegherea solutionarii problemelor ce necesita interventie pe teren:
- transmite spre rezolvare agentilor de intretinere problemele care necesita interventie la client;
- realizeaza interfata intre client si echipa de interventie pana la solutionarea problemei semnalate

Cerinte:

Descrierea companiei

Printec Romania face parte din grupul de firme Printec (www.printecgroup.com), care este prezent in 12 tari europene. Compania noastra furnizeaza solutii profesioniste legate de echipamente de tip Self-Service Terminals, tehnologii de card magnetic si smart, plati electronice, securizare de date, hardware si software specializat sau de uz general. Principalii clienti ai companiei sunt bancile comerciale, institutiile financiare nebancare dar si alte institutii din Romania; principalii parteneri reprezentati de catre Printec sunt NCR, VeriFone, Thales, Gemalto, Nortel Networks. Sediul principal este in Bucuresti, iar firma mai are 25 centre de service in Romania si unul in Chisinau.

Expirat
Helpdesk Operator  -  Printec Group Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close