Publicat 10 Mar 2017 | Reactualizat 10 Apr 2017 | Expiră 11 Apr 2017

HELPDESK OFFICER

2 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Cunostinte depanare sisteme de operare Windows XP/ 7/10
  • Cunostinte Networking si routare (identificare probleme conectivitate, user support, etc.)
  • Instalare/ depanare client e-mail ( Outlook 2010/13/16, Outlook Express, Windows Live Mail, Mozilla) si clienti e-mail Android.

Descrierea jobului

  • Administrare aplicatii companie (conform cu procedurile si manualele interne)
  • Instalare/ depanare printers
  • Usurinta in comunicare cu utilizatori non-tehnici
  • disponibilitate lucru in ture
  • Alte sarcini tehnice conform cu procedurile interne.

Descrierea companiei

Synevo este un brand international specializat in servicii de laborator medical, prezent în 11 ţări, deţine peste 80 de laboratoare şi peste 400 centre de recoltare.
De 20 de ani pe piata românească, Synevo România reprezintă o reţea de 16 laboratoare şi 66 de centre de recoltare, iar paleta noastră de investigaţii cuprinde aproximativ 2000 de teste diferite de laborator (de rutină şi diagnostic avansat) din specialităţile hematologie, microbiologie, imunologie, biochimie, toxicologie, citologie & histopatologie şi teste de genetică.
Cu aproape 1,000 de angajati Synevo Romania este cel mai mare prestator integrat de servicii de laborator medical, avand totodata o unitate centrala de referinta - Laboratorul Central (platforma Comerciala Militari).
La baza succesului nostru stau: calitatea serviciilor, colaborarea permanenta cu medicii clinicieni, si nu in ultimul rand, dorinta noastra de a contribui la evolutia dezvoltarii calitative a serviciilor medicale din Romania.
Puteti citi mai multe informatii despre noi pe pagina noastra: www.synevo.ro

Expirat
HELPDESK OFFICER  -  SC SYNEVO ROMANIA SRL