Head Office Expert Retail

UNICREDIT BANK SA - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii universitare finalizate
  • Minimum 5 ani experienta bancara
  • Experienta in analiza performantelor de vanzare
  • Experienta in vanzarea de produse si servicii financiar bancare
  • Cunostinte avansate Excel, PowerPoint
  • Engleza nivel avansat, scris si vorbit
  • Dispus sa calatoreasca in scop de business

Alte competențe necesare:
  • Foarte bune aptitudini de comunicare si coordonare interdepartamentala
  • Excelente abilitati analitice
  • Stabilire corecta a prioritatilor
  • Capacitate de a lua rapid decizii
  • Focus pe atingerea obiectivelor
  • Focus pe Risc Management
  • Spirit de echipa
  • Initiativa si creativitate

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Elaboreaza cadrul/structura de monitorizare a evolutiei sucursalelor coordonate de Divizia Retail
  • Defineste indicatori-cheie in vederea monitorizarii evolutiei rețelei teritoriale de sucursale (ex: atingerea pragului de profitabilitate, imbunatatirea raportului cost/venit, realizarea bugetului de vanzari)
  • Participa la procesul de agregare a informatiilor si la analiza acestora, identifica aspectele de optimizat ce rezulta din procesul de monitorizare si construieste impreuna cu fiecare sucursala in scop planul de actiune personalizat
  • Ofera suport sucursalelor in implementarea actiunilor definite pentru crestererea eficientei
  • Colaboreaza cu Directorii Regionali Retail/Directorii de Sucursala si departamente din HO pentru identificarea, implementarea si monitorizarea planurilor cu masurile de optimizare
  • Pregateste materialele necesare in cadrul atelierelor de lucru/vizitelor in sucursale si coordoneaza intalnirile de lucru cu colegii din sucursale sau alte departamente
  • Participa la planificarea si implementarea initiativelor de transformare a retelei teritoriale de sucursale coordonate de Divizia Retail
  • Se implica in activitatile comerciale prin vizite, teleconferinte, monitorizare si suport acordat sucursalelor, pentru ambele segmente (microintreprinderi si persoane fizice)
  • Indeplineste activitatile necesare implementarii initiativelor de transformare a retelei teritoriale: colectarea datelor, intocmirea documentatiei necesare aprobarii initiativelor sau monitorizarii regulate stabilite in cadrul echipei
  • Analizeaza si propune noi tipuri de sucursale si concepte de deservire a clientilor in linie cu strategia si prioritatile Bancii
  • Colectarea si transmiterea de feedback catre ariile din Sediul Central privind idei de imbunatatire a ofertei de produse si servicii si de simplificare a proceselor

Beneficii:
  • Tichete de masă în valoare de 20 lei
  • Al 13-lea salariu
  • Abonament medical
  • Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri speciale la peste 100 de parteneri
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 300 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie sau a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului
  • Zi liberă pentru situații neprevăzute

Descrierea companiei

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala activand pe 50 de piete, cu mai mult de 8.500 de sucursale si pestede angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene.

In Romania, oferim servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Suntem una dintre principalele institutii financiare din Romania, angajator recunoscut international pentru excelenta in managementul oamenilor si pentru orientarea sa permanenta catre performanta, in toate ariile de activitate.

Pe plan extern, dorim sa fim considerati o companie in care oamenii pot avea incredere. Intern, dorim ca angajatii nostri sa se poata identifica cu valorile companiei, si impreuna, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Invatarea este o experienta ce se desfasoara pe parcursul intregii noastre vieti, fiind esentiala pentru dezvoltarea personala si profesionala. In cadrul UniCredit Bank oferim angajatilor oportunitati si instrumente de invatare diverse in vederea dezvoltarii carierei, tinand cont de nevoile specifice ale fiecaruia.

In consecinta, ne angajam in diferite activitati si proiecte pentru a incuraja conduitele ce respecta modelul nostru de valori si pentru a crea o atmosfera de transparenta, avand ca scop dezvoltarea profesionala a colegilor si evaluarea corecta a performantelor lor.

Te asteptam in echipa noastra!

Publicat 28 iun. 2022 Reactualizat 26 iul. 2022 Expiră 28 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.