Candidatul Ideal
Cerinte:
- Experienta anterioara in gestiune (minim 1 an – de preferat in HoReCa sau retail);
- Cunostinte operare PC si programe de gestiune;
- Notiuni de contabilitate primara;
- Seriozitate, punctualitate si atentie la detalii;
- Capacitate de organizare si asumare a responsabilitatilor.
Descrierea jobului
- Gestionarea stocurilor pentru sala de jocuri si restaurant (receptie marfa, evidenta intrari/iesiri, inventar periodic);
- Operarea in programe de gestiune;
- Colaborarea cu echipa de contabilitate pentru documente primare (facturi, NIR-uri, bonuri de consum, etc.);
- Pastrarea ordinii si a rigurozitatii in evidentele interne;
- Comunicarea cu furnizorii si monitorizarea livrarilor.
Beneficii:
- Salariu fix + tichete de masa (40 lei/tichet);
- Pachet servicii medicale Clinica Regina Maria;
- Coaching motivational;
- Contract pe durata nedeterminata;
- Program full-office: L-V.
Descrierea companiei
Game World Romania este una dintre companiile reprezentative pe piata centrelor de divertisment din Romania, avand ca domeniu de activitate organizarea si exploatarea salilor de jocuri electronice. Compania este prezenta in Bucuresti si in alte 3 orase importante din tara: Constanta, Craiova si Alba Iulia.
Inca de la inaugurarea primei sali de jocuri din capitala, in septembrie 1999, reteaua Game World Romania s-a extins continuu, ajungand in prezent la un total de 8 sali de jocuri cu peste 900 de posturi de joc si peste 500 de angajati.
Game World Romania face parte din grupul de companii Game World, care se numara printre cele mai experimentate companii din Centrul si Estul Europei in domeniul jocurilor electronice.