Publicat 13 Iun 2019 | Reactualizat 20 Iun 2019 | Expiră 13 Iul 2019

Gestionar punct de lucru Oradea

1 post

Candidatul ideal

Compania Alpin 57 Lux, unul din cei mai mari producători autohtoni de înghețată și produse de patiserie, angajeaza, pentru punctul de lucru Oradea gestionar.

Candidatul ideal :
-Studii: medii
- Cunoștințe de operare pe PC;
- Persoană cu aptitudini organizatorice, responsabilă si de încredere;
- Răbdare, atenție la detalii;
- Dispus să învețe modalități de lucru specifice companiei;
- Experiența în domeniu minim doi ani constituie un avantaj.

Descrierea jobului

-Atributii principale de serviciu: receptia, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea unei organizatii.
Descarca in depozit marfa livrata de furnizori
Verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ
Receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare
Efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei
Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor
Aranjeaza marfa in depozit conform loturilor de fabricatie
Pregateste marfa in baza comenzilor date de catre agentii de vanzari
Verifica impreuna cu agentul conformitatea marfii pregatite (incarcate) cu cea inscrisa in documentele de livrare
Participa la activitatea de inventar derulata in cadrul punctului de lucru
Respecta prevederile regulamentului intern, legislatiei in domeniu, procedurile de lucru, precum si celelalte reguli si regulamente existente in companie, dispozitii, decizii si hotarari ale conducerii
Utilizeaza corect spatiile si/sau instrumentele de lucru cu care lucreaza

Descrierea companiei


Mai multe detalii http://www.alpin57lux.com/
Candidatii pot aplica si direct, pe site-ul companiei http://www.alpin57lux.com/cariere.php.

Gestionar punct de lucru Oradea  -  SC Alpin 57 lux SRL