Publicat 29 Oct 2020 | Expiră 28 Nov 2020

GESTIONAR PIESE DE SCHIMB SEBES

1 post

Candidatul ideal

  • Studii medii (tehnice sau economice)
  • Experiență-minim 1 an în gestiune materială
  • Abilități-de muncă în echipă Utilizare aplicații informatice de gestiune
  • Facturare și identificare repere
  • Persoană ordonată, organizată, comunicativă, responsabilă, dinamică

Descrierea jobului

  • Asigura gestiunea fizica si scriptica a stocului de marfa din gestiunile ,,Piese de Schimb” si ,,Piese de Schimb Garantii”.
  • Tine evidenta, la zi, a stocurilor, pe fise de magazie, in programul informatic.
  • Opereaza in programul informatic toate miscarile de marfa. Intocmeste toate documentele primare impuse de proces (note de receptii, avize de insotire marfa, bonuri de transfer, bonuri de consum, facturi fiscale, chitante, etc.).
  • Preia cereri de oferta de la clienti.
  • Emite oferte si negociaza ofertele, prin consultarea cu Directorul Piese de Schimb. Preia comenzile de la clienti.
  • Lanseaza comenzi pentru piese de schimb catre furnizori
  • Efectuează operaţii de încărcare si descărcare marfă asigurând păstrarea integrităţii produselor.
  • Receptioneaza (cantitativ si calitativ) toate produsele aprovizionate conform documentelor de insotire (factura, aviz).
  • Intocmeste electronic ,,Nota de receptie” in programul informatic.
  • Consemneaza orice neconformitate in ,,Raport de neconformitate” si o transmite Directorului Piese de Schimb.
  • Se ocupa de confirmarea actelor insotitoare si facturilor receptionate si predare a instrumentelor de plata furnizorilor, daca este cazul, cu aprobarea Directorului Piese de Schimb.
  • Elaboreaza necesarul pentru reinoirea stocurilor Intocmeste documentele de insotire la expedierea marfii (Aviz de insotire a marfii, CMR).
  • Respecta politica comerciala si de gestiune a companiei, principiul FIFO in cazul in care produsele au un termen de valabilitate.
  • Efectueaza inventarul periodic al stocului de marfa si de materiale (ori de cate ori este nevoie).
  • La livrare asigura ca produsele sa fie pozitionate in functie de greutate si fragilitate.
  • Intocmeste AWB pentru coletele care urmeaza a fi livrate.

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 24 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: [email protected]; phone: +40 21 222 13 03

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

GESTIONAR PIESE DE SCHIMB SEBES  -  APT RESOURCES & SERVICES SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close