Candidatul Ideal
Ești candidatul ideal dacă:
- Carnet conducere categoria B - optional
- Ai abilități bune de organizare și comunicare.
- Ești responsabil și orientat către detalii.
- Ai capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă.
- Experienta de minim 6 luni de zile intr-un depozit (de preferat)
- Nivel de studii: Bacalaureat
Descrierea jobului
Responsabilități:
Ce oferim:
Procesul de recrutare:
- Gestionarea corespondenței: Verificarea și răspunsul la e-mailuri legate de retururi, comenzi și alte solicitări ale clienților.
- Primirea mărfii: Responsabil cu primirea si verificarea marfurilor in depozit (o data pe saptamana)
- Program: Luni-Vineri : 8:30-17
- Management comenzi: Utilizarea unui program de centralizare a comenzilor.
- Comunicare directă cu clienții: Sunarea clienților pentru confirmarea comenzilor.
- Coordonarea livrărilor: Recepționarea și returul coletelor cu curierii.
- Colaborare cu marketplace-uri: Gestionarea mesajelor și rezolvarea problemelor legate de comenzi.
- Conducerea: Permis de conducere (decontam transportul pana la maxim 300 RON pe luna).
- Organizarea depozitului: Aranjarea depozitului și receptia mărfii.
- Diverse sarcini administrative: Executarea unor task-uri diverse pe calculator.
Ce oferim:
- Salariu: 3300 RON Net.
- Bonuri de masa in valoare de 700 RON
- Mediu de lucru prietenos și suportiv, într-o companie cu viziune și inovație.
- Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic.
Procesul de recrutare:
- Etapa 1: Discuție la sediul nostru.
- Etapa 2: Testare practică în depozit.
Descrierea companiei
UnicUtil, un retailer românesc inovativ fondat în 2017, cu sediul în Constanța, își mărește echipa! Ne mândrim cu oferirea unei game variate de produse practice și ingenioase, la prețuri avantajoase, adresându-ne nevoilor variate ale clienților noștri. De la mobilier până la accesorii utile pentru casă și familie, ne străduim să aducem zâmbete în viața fiecărui client.
Joburi similare