Candidatul Ideal
Salutare! Ne bucurăm că ți-am atras atenția!
Pentru a completa echipa și pentru a le oferi sprijinul colegilor din departamentul tehnic, suntem în căutarea unui Magazioner.
Vei lucra direct cu colegii din departamentele financiar și tehnic și te vei asigura că răspunzi prompt și cu acuratețe la solicitările acestora legate de stocuri, furnizori, comenzi și retururi.
Plusul de valoare adus de tine în companie:
- Experiență anterioară în gestiunea stocurilor sau pe o poziție similară (magazioner), de minimum 1 an;
- Cunoștințe de bază în gestiune stocuri și utilizarea pachetului MS Office, în special Excel;
- Abilități bune de organizare și atenție la detalii;
- Abilități dezvoltate de comunicare și relaționare;
- Dorință sinceră de dezvoltare profesională și personală în domeniu;
- Optimism, simț al responsabilității și o gândire orientată spre rezultate;
- Curiozitate și dorință de a învăța, dar și de a împărtăși ceea ce știi deja;
- Capacitate de adaptare la schimbări – suntem o companie aflată în creștere și evoluăm constant.
Descrierea jobului
- Vei oferi suport în organizarea și gestionarea stocurilor de piese de schimb – vrem ca totul să fie la locul lui și ușor de găsit;
- Vei valida și distribui piese de schimb (spare parts) către tehnicienii GSM, pe măsură ce acestea sunt alocate;
- Vei efectua recepții de piese și le vei înregistra corect în sistem;
- Vei face recepția pieselor defecte venite de la tehnicienii GSM, le vei stoca și inventaria;
- Vei gestiona piesele DOA (defecte din fabricație) și te vei ocupa de returul acestora către furnizori;
- Vei urmări “basket-ul” tehnicienilor și te vei asigura că nu rămân piese valoroase, nefolosite;
- Vei eticheta și organiza piesele noi pe raft pentru o identificare facilă;
- Vei urmări consumul FIFO al pieselor (First In, First Out) pentru o rotație eficientă a stocului.
Misiunea noastră către tine:
- Tichete de masă (20 lei/zi);
- Posibilitate de bonus lunar de până la 1.000 lei;
- Salariu: intre 2700lei și 3500lei in funcțe de experiență.
- Abonament medical Regina Maria sau Medicover;
- Discounturi pentru achiziția produselor Flip;
- Training-uri interne și oportunități reale de creștere profesională;
- Echipă prietenoasă, stabilitate și un mediu de lucru modern;
- Program: de luni până duminică, 5 zile de lucru cu 2 zile libere consecutive, în intervalul orar 06:00–14:00 și 14:00–22:00.
- Laptop de muncă, ca să poți lucra eficient.
Dacă ți se pare că te regăsești în cele de mai sus și ești gata de un nou început, hai să ne cunoaștem!
Noi abia așteptăm să te avem alături.
Descrierea companiei
Suntem primul marketplace din Romania, Ungaria, Bulgaria si Grecia, ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate. Misiunea noastra este sa facem internetul un loc mai simplu pentru cei care vor sa-si vanda vechile electronice si mai sigur pentru cei ce vor sa le cumpere.
Suntem un start-up pornit acum 5 ani, sustinut de 2 dintre cele mai cunoscute fonduri de investitii din Romania. Suntem o echipa tanara, ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa faca din Flip un marketplace cunoscut nu doar in Romania, ci si in Europa!
Flip.ro creste repede si suntem in cautare de oameni ambitiosi, curiosi, priceputi in domeniul lor, dornici de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international!