Publicat 13 Feb 2018 | Expiră 15 Mar 2018

General Manager Complex Evenimente

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 2 ani experiență în muncă

Candidatul ideal

- experienta minim 2 ani pe un post similar ( manager complex hotelier sau horeca)
- studii superioare
- abilitati de planificare, coordonare si control al activitatilor companiei
- capacitatea de a lucra in echipa;

Descrierea jobului

Responsabilitati:
-contribuie la procedurile interne: angajare personal, relatie furnizori, deschidere discutii clienti, samd
- asigura functionarea optima a companiei ;
- raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul locatiei;
- are in subordine personal complex
- mobilizeaza personalul din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor
- Planifica, organizeaza si asigura conducerea locatiei;
- Defineste si dezvolta strategia si politicile esentiale ale locatiei
- Raspunde de realizarea si incadrarea in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat;
- Mentine standardele operationale si de calitate a serviciilor;

Descrierea companiei

Centru de evenimente si conferinte.

General Manager Complex Evenimente  -  Ambasad'Or Events & Leisure