Publicat 18 Feb 2020 | Expiră 20 Mar 2020

General Accounting Sr. Officer with German

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Requirements:

  • Fluent English and German (written and spoken);
  • Bachelor degree – preferable in Finance/Commerce
  • Good verbal & written communication skills
  • 1-3 years previous experience in General Accounting area
  • Rigorous and accurate working style
  • Good working knowledge of MS Office (especially Excel)
  • Previous exposure to ERP tools would represent an advantage
  • Media Industry experience would be a plus;
  • Team player;

Descrierea jobului

Responsibilities:

  • Manual Journal posting;
  • Making Prepayment journals;
  • Checking and posting month end accruals;
  • Balance Sheet account reconciliations;
  • Intercompany Accounting;
  • Experience in handling Fixed Asset Processes (Preparation of Fixed Assets related Journal entries & Asset Reconciliation, Fixed Assets Impairment, Additions, Deletions and Transfer, Fixed Assets Depreciation & Roll forward of balances);
  • Taxes Calculations and posting;
  • Financial Statements;
  • Medium critical Reporting;
  • Validation of system posting;
  • P&L Analysis;
  • Quality Assurance;
  • Meeting SLA Targets;


Benefits:
  • Fantastic opportunity to work for one of the biggest brands in the world in a unique work environment;
  • Great career opportunity with a leading international outsourcing company;
  • Opportunity of personal development in a multinational working environment;
  • Competitive salary with attractive set of social benefits;
  • Relocation package: in case that you are not living in Timisoara, the company will offer you support In order to relocate to our office location;
  • Access to a variety of benefits available through a flexible package that can be customized depending on each employees’ needs;
  • Personal and professional development through a variety of training programs (hard/soft skills);

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Expirat
General Accounting Sr. Officer with German  -  APT RESOURCES & SERVICES SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close