Functionar informatii Telesales

Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

*Posturile sunt disponibile pentru magazinele noastre din Constanta si Timisoara
  • studii medii
  • capacitate foarte bună de comunicare, transmitere de informații
  • abilități de relaționare și adaptare
  • capacitate de prioritizare și inițiativă
  • orientare către clienți și rezultate
  • disponibilitatea de a se perfecționa continuu
  • gândire organizată, analitică şi flexibilă, atitudine pozitivă
  • cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj

Descrierea jobului

Descrierea postului:
  • Preluare/introducere în sistem comenzi primite de la clienții de distribuție
  • Promovează telefonic/email, ofertele comerciale, ofertele speciale, într-un mod clar, coerent, profesionist;
  • Înțelege nevoile clienților și așteptările acestora;
  • Înțelege contextul pieței, tendințele pieței și oferă alternative de cumpărare pentru client;
  • Menține un grad de satisfacție înalt din partea clienților din segmentul de care se ocupă;
  • Comunică profesional, se adaptează cu usurință schimbărilor de situație, pune întrebări deschise pentru a înțelege nevoile clientului și este capabil să improvizeze plecând de la aceste nevoi;
  • Gestionează simultan procese multiple, urmărește statusul acțiunilor începute, menține comunicarea/ oferă feedback permanent / constant părților implicate;
  • Gestionează posibilele conflicte, păstrându-și calmul și focusându-se pe rezolvarea situațiilor;
  • Colaborează cu ceilalți colegi din companie pentru asigurarea satisfacției clienților și îndeplinirea obiectivelor;
  • Urmărește obiectivele pe termen mediu și lung; finalizează cu succes procesele de comunicare și cumpărare ;
  • Înțelege așteptările companiei și se implică activ în urmărirea atingerii scopului comun.
Oferta:
  • salariu atractiv și tichete de masă
  • spor de sâmbătă și de duminică
  • beneficii*:Crăciun, Paște,vacanță, asigurare privată voluntară de sănătate
  • oportunitatea unei cariere într-o companie multinațională
  • sistem informatic performant și logistică modernă.

*acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.

Informare:

Vă informăm că, prin aplicarea pentru o pozitie în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesati site-ul societății la adresa www.selgros.ro, secțiunea Cariere.

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry este parte din portofoliul Transgourmet Holding AG, a două cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea că bază a oricărei acțiuni.

Selgros Cash&Carry România a intrat pe piață în anul 2001 prin decshiderea primului magazin în Brașov și este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc. In prezent, Selgros deține 23 de magazine în România și se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

Clientul este în centrul activității Selgros și ne îndeplinim zilnic misiunea de a îi oferi un sortiment bogat și diversificat, de o calitate înaltă la prețuri avantajoase și servicii excelente.

Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor colegilor noştri, care şi-au însuşit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Astăzi echipa Selgros România are peste 4493 de membrii, feicare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie, muncim cu placere împreună, ne implicăm, ne asumăm responsabilitățile, ne perfecționăm zilnic și ne facem meseria eficient în beneficiul clienților și companiei. Suntem dedicați muncii noastre, ne bucură întotdeauna lucrul bine făcut și ne dorim să facem ziua mai bună tuturor celor ce ne trec pargul.

Te așteptăm să faci parte din Clubul profesioniștilor Selgros!

Publicat 12 mai 2022 Reactualizat 28 mai 2022 Expiră 11 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.