Candidatul Ideal
- experienta pe un post similar minim 2 ani
- persoana organizată, atentă la detalii, responsabilă, rezistentă la stres, cu atenție distributivă, capabila să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;
- abilitati foarte bune de comunicare;
- operare PC - pachetul Microsoft Office
- operare Program Saga
- persoana organizată, atentă la detalii, responsabilă, rezistentă la stres, cu atenție distributivă, capabila să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;
- abilitati foarte bune de comunicare;
- operare PC - pachetul Microsoft Office
- operare Program Saga
Descrierea jobului
- administrarea dosarelor de personal;
- Intocmirea documentelor specifice de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii de incetare CIM, cercetari disciplinare, operare concedii medicale, adeverinte concedii medicale, operare porpriri, cat si inregistrare si comunicare, arhivare, etc);
- reactualizarea fiselor de post, regulamentului de ordine interioara, organigramei societatii;
- completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;
- rapoarte, adeverinte, diverse formulare si adrese necesare catre autoritati sau angajati conform domeniului de activitate
- Intocmirea documentelor specifice de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii de incetare CIM, cercetari disciplinare, operare concedii medicale, adeverinte concedii medicale, operare porpriri, cat si inregistrare si comunicare, arhivare, etc);
- reactualizarea fiselor de post, regulamentului de ordine interioara, organigramei societatii;
- completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;
- rapoarte, adeverinte, diverse formulare si adrese necesare catre autoritati sau angajati conform domeniului de activitate
Descrierea companiei
www.argosecurity.ro
Joburi similare
- 22 Mai 2025
OPERATOR FACTURARE / ASISTENT MANAGER/ SECRETARA
Maxtech Sistem S.R.L.
București3800 - 4800 RON net / lună