FUNCTIONAR ADMINISTRATIV

Candidatul Ideal

• Studii si experienta in domeniul administraţiei, HR si eventual si in domeniul contabilitate-salarii;
• Cunoștințe de MS-Office
• Gândire întreprinzătoare și rațională în privința costurilor;
• Mod de lucru orientat către scop
• Capacitate de lucru în echipă;
• Capacitate de comunicare în limba engleză este necesara ( iar cunoștințele de limba germană reprezintă un avantaj)
• Permis de conducere categoria B;
• Mod de lucru independent si organizat;
• Spirit de echipa;
• Flexibilitate;
• Cunosterea unui sistem de planificare a resurselor întreprinderii constituie avantaj

Descrierea jobului

Responsabilitati
• Pregatirea si inregistrarea datelor pentru contabilitate (intocmirea facturilor, a registrului de casa, gestionarea tichetelor de masa, mentinerea relatiilor cu autoritatile, plata salariilor, etc);
• Contribuie la procesul de recrutare din cadrul firmei (organizeaza interviuri, redacteaza contractele de munca/acte aditionale, sustine diverse instruiri);
• Efectueaza atributiuni de secretariat (preluarea apelurilor telefonice, prelucrarea corespondentei interne si externe);
• Intocmeste diverse liste si situatii ;
• Mentine relatia cu personalul oferind diverse adeverinte, documente in conformitate cu legislatia muncii in vigoare;
• Rezerva zboruri şi cazari, inclusiv se ocupa de indrumarea vizitatorilor/delegatilor;
• Pregateste diverse contracte/documente care necesita inclusiv traducere din limba engleza si/sau germana;
• Contribuie la realizarea inventarului;

Descrierea companiei

Compania Nicolay România, cu sediul în Tîrgu Mureș, este membră a grupului GPE Group, din Germania, unul dintre furnizori de prim rang din industria medtech globală:
Publicat 6 iun. 2022 Expiră 6 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.