Functionar Administrativ

Ana HR - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Descrierea jobului

Căutăm Funcționar Administrativ pentru o companie din Oradea care oferă consultanță specializată în recuperarea texelor.

Cerințe:

- Studii superioare economice;

- Minim 3 ani experiență pe o poziție similară;

- Experiență în procesarea actelor și introducerea datelor;

- Cunoștințe de contabilitate primară;

- Bune abilități de organizare, comunicare și relaționare;

- Persoană dinamica și orientată spre client;

- Meticulozitate, acuratețe și atenție sporită pentru detalii.

Responsabilități:

- Operarea actelor contabile (facturi de intrare, bonuri, chitanțe);

- Preluarea și rezolvarea solicitărilor telefonice/electronice ale clienților și acordarea de suport rapid și calitativ;

- Înscrierea în registerea operațiunilor efectuate;

- Întocmirea contractelor și a declarațiilor de TVA;

- Alte sarcini conexe domeniului de activitate.

Beneficii:

- Mediu de lucru profesionist;

- Salariu motivant;

- Program de lucru de 8 h: L-V: 8:00 – 16:00.

Publicat 2 Iun. 2022 Expiră 2 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.