Functionar Administrativ

Azets Document Solution 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Următoarele competențe sunt necesare:
  • O bună atenție la detalii și precizie
  • Bune cunoștințe de limba Engleză
  • Student/ ă în an terminal sau absolvenți de studii superioare
  • Experiență operare PC și Microsoft Office (Word/Excel/Outlook)
  • Experiență in activitati similare reprezinta un plus (operare date alfanumerice, procesare texte etc)
  • Disponibilitate 8h/zi
  • Autodisciplina


Următoarele caracteristici personale sunt preferate:
  • Motivare și energie
  • Spirit de echipă
  • Dorința și deschiderea de a învăța
  • Capacitatea de a respecta termenele
  • Capacitatea de a lucra într-un mediu internațional

Descrierea jobului

Activitatea principala presupune verificarea documentației și conținutului transmise de centrele de scanare din țările nordice, precum și alte operațiuni de zi cu zi legate de activități specifice. Contractul va fi pe o perioada determinată de 12 luni cu posibilitate de prelungire.


Beneficii:
  • Asigurare medicală
  • Plan de pensii private (PIII)
  • Al 13-lea salariu
  • Tichete de masă
  • Program Flexibil
  • Bonus de vechime și numărul de zile libere, în funcție de vechimea în cadrul companiei
  • Acces 7Card
  • Tehnologie modernă, metode de lucru și instrumente

Descrierea companiei


Are you interested in shaping the future in a new and ambitious company? Learn more about us and join our team!


We’re on a mission to help organisations of all shapes and sizes, achieve their ambitions by delivering accounting, tax, audit, advisory and business services, saving them precious time to focus on what they do best. Backed by data, technology and insights, we add more value to Azets’ customers.



Our history

Azets is a new company but with a great history. In Romania we have been present since 2008 and we know we couldn’t do it without the support of our employees in Sibiu, Alba-Iulia, Timișoara and Brașov. The company opened its first office with a small but daring team of 3 people. Now we are over 800 dedicated employees in Romania, part of the bigger success story that Azets stands for: over 6.500 employees who serve more than 120,000 businesses within a wide range of industries.

Azets is present in Norway, Sweden, Finland, Denmark, Romania, Estonia, Lithuania and the UK. Azets Romania’s headquarter office is located in Sibiu, at the Business Center.


We also have offices in:
  • Alba-Iulia – 71, Regele Ferdinand I Blvd.
  • Alba-Iulia – 78, Regele Ferdinand I Blvd.
  • Alba-Iulia – 1, Piața Iuliu Maniu
  • Timisoara – United Business Center 3, Piața Consiliul Europei St., nr. 2E, floor 13
  • Brasov

Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic are the core values that make our business a successful one!
We appreciate the responsible people, committed to their goal and eager to constantly improve their performance. If you identify with our values, join Azets, a modern and flexible place to work and help us deliver quality services to our customers!


Find more about us on:
  • Website: www.azets.ro
  • LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/azets/mycompany/
  • Facebook: https://www.facebook.com/azetsromania
  • Instagram: https://www.instagram.com/azetsro/?hl=en
Publicat 31 Mai 2022 Reactualizat 30 Iun. 2022 Expiră 30 Iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.