de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 13 Mar 2019 | Reactualizat 10 Apr 2019 | Expiră 13 Apr 2019

Functionar Administrativ

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Ne dorim sa avem in echipa o persoana deschisa, dinamica, placuta, cu atitudine pozitiva.

  • Absolvent studii medii;
  • Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
  • Capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului;
  • Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
  • Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
  • Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare);
  • Cunostinte IT - MS Office (word si excel) - mediu;
  • Excelente abilitati de comunicare;
  • Foarte bune abilitati de lucru in echipa;
  • Persoana organizata, hotarata, dinamica, cu initiativa si simt practic;
  • Orientare catre rezultate.

Descrierea jobului

  • Pregatirea documentatiei necesare plasarii in executare a debitelor selectate;
  • Pregatirea documentatiei necesare trimiterii in instanta a titlurilor;
  • Actualizarea bazelor de date prin culegerea informatiilor din documentele fizice, respectiv sistemele companiei;
  • Realizarea actiunilor de fotocopiere/scanare a diferitelor documente necesare in activitatea Diviziei Legale;
  • Realizarea cererilor de executare si transmiterea lor catre Consilierii Juridici/ Executorii Judecatoresti;
  • Realizarea activitatilor de arhivare a documentelor aferente creditelor;
  • Solicitarea si monitorizeaza utilizarii taxelor judecatoresti;
  • Orice alte sarcini delegate de catre managementul superior al companiei.


Ce iti oferim:
  • Oportunitatea de a face parte dintr-o companie multinationala in ascensiune, parte a B2 Holding, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul achizitiilor si colectarii de creante din Scandinavia, Europa Centrala si de Est;
  • Mediu de lucru motivant intr-o echipa tanara, profesionista si dinamica;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masa, decontarea transportului si acces la servicii medicale private.

Descrierea companiei

Debt Collection Agency a fost înființată în anul 2013 și pentru o perioadă scurtă de timp a devenit una dintre cele mai de succes companii de pe piață din Romania. Pe termen lung, focusul principal al companiei este de a investi în achiziționarea de portofolii cu creanțe neperformante. In 2016 Debt Collection Agency a devenit parte a grupului international B2Holding, unul dintre cei mai imprtanti jucători din domeniul achizitiilor si colectarii de creante din Europa.

Expirat
Functionar Administrativ  -  DEBT COLLECTION AGENCY

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close