Functionar Administrativ & Casier

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ne extindem echipa din Ploiesti si suntem in cautare de candidati cu urmatoarele caracteristici pentru pozitia de Functionar Administrativ & Casier:
  • studii medii/ superioare in domeniul economic
  • experienta in domeniul administrativ, secretariat, financiar, casierie – contabil minim 1 an;
  • experienta in lucrul cu banii;
  • limba engleza, scrisa si vorbita, la un nivel mediu/avansat
  • abilitati de comunicare si relationare
  • dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa
  • persoana responsabila, cu dorinta de dezvoltare, gandire pozitiva, proactiva
  • abilitati de lucru – Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)

Descrierea jobului

Responsabilitatile noului coleg:
  • evidenta incasari -plati
  • realizare registru de casa- pentru portofoliu de clienti (operatiuni cu numerar)
  • sa se asigure ca documentele aferente platilor, incasarilor sunt indosariate corespunzator; arhivate pe serverul intern al companiei
  • pregatire documente contabile pentru a fi prelucrate de catre firmele de contabilitate;
  • redactare contracte necesare activitatii (conform draft intern)
  • facturare (WinMentor)
  • evidenta incasari si plati in cadrul unui raport in excel intern;
  • efectuare plati: online banking, numerar, depuneri;
  • redactare contracte necesare activitatii (conform draft intern)
  • arhivarea fizica si electronica de documente
  • Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica de catre Managementul companiei.

Beneficii:
  • contract de munca ( 8h/zi);
  • salariu fix + bonus de sfarsit de an;
  • bonuri de masa: 30 lei / zi lucratoare
  • decontare transport ( in interiorul orasului)
  • concediu: 21 de zile pe an + liber in toate sarbatorile legale;
  • program de lucru: Luni – Joi: 09:00 – 17.30; Vineri: 09:00 – 15.30
  • oportunitatea de a lucra Vinerea de acasa dupa sfarsitul perioadei de training;

Descrierea companiei

Cine suntem noi:
Noi, cei ce cautam sa ne marim echipa, suntem ADEL INVEST.
ADEL INVEST este prezentă pe piaţa serviciilor de Property Management din România înca din anul 2003.
ADEL INVEST a fost infiinţată de către un grup de investitori cu vastă experienţă pe piaţa imobiliară a Statelor Unite ale Americii şi care, datorită potenţialului extraordinar al pieţei din România, au ales sa investească şi să dezvolte cu succes o companie de Property Management
ADEL INVEST oferă soluţii complete de Property Management persoanelor fizice sau juridice proprietari ai unor imobile cu destinaţie comercială, rezidenţială sau de birouri, terenuri, având un portofoliu exclusiv de astfel de spaţii doar în zonele centrale a 3 oraşe principale din România - Bucureşti, Ploieşti, Galaţi.
Având la bază un management cu experienţă şi bine organizat, susţinut de o echipă de profesionişti si cunostinţele necesare pentru a-şi ghida clienţii în alegerea celei mai potrivite decizii investiţionale şi optimizarea investiţiilor, compania a evoluat pe piaţa de profil prin profesionalism, implicare si entuziasm, in scopul atingerii obiectivelor clienţilor săi.

Publicat 27 iun. 2022 Expiră 27 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.