Funcţionar Administrativ - Secretariat - Otopeni

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Atent la detalii. Analitic.
  • Concentrat. Organizat, ordonat. Disciplinat.
  • Concentrat pe rezultat. Respectă termenele limită.
  • Serios. Responsabil. De încredere. Ambiţios. Tenace. Dornic de auto-depăşire.
  • Învaţă repede şi aplică ce a învăţat.
  • Are abilităţi de comunicare şi relaţionare peste medie – personalitate plăcută, empatică, optimistă, stabileşte uşor şi natural relaţii cu oamenii.
  • E coleg bun, om de echipă.
  • Respectă și preţuieşte oamenii.
  • Capabil să gestioneze la un nivel acceptabil principalele aplicaţii Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).
  • Constituie avantaj: cunoașterea limbii engleze.

Descrierea jobului

  • Pregăteşte zilnic corespondenţa de ieşire (către clienţi, străinătate şi parteneri).
  • Gestionează relaţiile cu Poşta Română şi firmele de curierat.
  • Gestionează zilnic corespondenţa de intrare, sortând-o pe departamente plus arhivare, făcând înregistrările necesare şi distribuind-o la timp.
  • Scanează actele şi contractele în aplicaţiile electronice de arhivare.
  • Gestionează corespondenţa cu firmele de curierat si pregăteste corespondenţa standard pe care o trimitem clienţilor.
  • Poate gestiona şi proiecte speciale legate de colaborările societăţii cu firmele de curierat şi instituţii din partea cărora aşteptăm primire de acte şi corespondenţă specific fiscală.
  • În măsura timpului disponibil şi a ambiţiei personale, poate gestiona şi alte chestiuni administrative. Jobul nu necesită deplasare în exteriorul biroului.
  • Munca se desfăşoară la adresa firmei din Otopeni (Cladirea Airport Plaza). Jobul presupune lucrul într-o echipă româno-poloneză şi interacţiuni frecvente cu departamente atât din România, cât şi din Polonia.
  • Programul zilnic: Luni - Vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:30 (cu pauză de masă de 30 minute)

CE OFERIM
  • Salariu atractiv, negociat la angajare pe măsura experienţei şi/sau competenţei,
  • Bonusuri în funcţie de performanţe,
  • Bonuri de masă,
  • Pregătire şi training iniţial plătit, plus training constant şi periodic,
  • Posibilităţi reale de promovare (echipa e în creștere).

Descrierea companiei

Românii care muncesc legal în străinătate au dreptul să primească înapoi de la statele angajatoare bani din supraimpozitare, ajutoare sociale, alocaţii, alte rambursări de taxe şi impozite. Sute sau chiar mii de euro anual li se cuvin a fi restituiţi. Și asta pentru că sistemul de susţinere socială a forţei de muncă imigrante este bine conturat în străinătate. Euro-Tax este compania care le aduce aceşti bani românilor ce muncesc în străinătate. Euro-Tax este un grup de firme născut în Polonia acum 12 ani. Firma mamă este listată la Bursa de Valori din Varşovia, având printre acţionari fonduri de investiţii cu prezenţă regională. Fiind agent fiscal acreditat de birourile fiscale din străinătate, am restituit pentru clienţii noştri, români şi polonezi, peste 150 milioane de euro.

Cu o echipă 100% românească şi prezenţă locală încă din 2011, Euro-Tax România se asigură că hăţişul birocratic şi jargonul fiscal greoi din străinătate sunt simplificate pentru clienţii săi. Dar mai ales că banii ce li se cuvin ajung repede în conturile lor.

În centrul muncii noastre stă pasiunea pentru excelenţă, atenţia la detalii, dorinţa de a aduce nu doar bani, ci şi bucurie clienţilor, depăşindu-le aşteptările. “E prea frumos ca să fie adevărat” şi “Aţi fost peste aşteptări” sunt cele două fraze care ne motivează să mergem înainte cu încredere.

Publicat 25 oct. 2021 Reactualizat 24 nov. 2021 Expiră 24 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos