Publicat 04 Nov 2020 | Reactualizat 04 Dec 2020 | Expiră 05 Dec 2020

FRONT OFFICE ASSISTANT

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

O persoana entuziasta, organizata, care pune pasiune in ceea ce face si se simte excelent intr-un mediu de lucru profesionist.

Cerinţe candidat:
Studii superioare (in domeniul economic/juridic constituie un avantaj);
Experienţă de minim 1 an intr-o poziţie similară;
Experienta de minim 1 an in domeniul achizitiilor publice (intocmire dosare de ofertare, consultanta privind realizare documentatii de atribuire, etc.) - constituie un avantaj.
Permis de conducere categoria B si experienta in condus - cerinta obligatorie;
Cunostinte editare si lucru cu Adobe Photoshop, Corel - constituie un avantaj;
Cunostinte excelente de operare PC (Word,Excel, Power Point, etc.);
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
Capacitatea de a lucra in echipa.

Descrierea jobului

Ca Front Office Asistant vei fi implicat în activitati administrative, organizatorice si de secretariat pentru proiecte interne si misiuni de consultanta derulate de companie, avand următoarele responsabilităţi:

Asigurarea suportului administrativ si organizatoric membrilor echipei in scopul eficientizarii activitatii interne a companiei si a serviciilor de consultanta oferite;
Asigurarea interfetei cu colaboratorii si partenerii companiei;
Desfăşurarea, gestionarea şi eficientizarea activităţii de secretariat din cadrul companiei (telefoane/fax-uri, e-mail-uri, corespondenta scrisa către colaboratorii şi partenerii firmei, programari interviuri, etc.);
Realizarea activitatilor de contabilitate primara (facturare, intocmire si completare documente contabile, completare formulare de contracte, intocmire acte aditionale, indosariere etc.);
Asigurarea activitatii de protocol (participarea la conferinte si targuri tematice, organizare intalniri, sedinte, deplasari, petreceri, mese festive,etc.);
Asigurarea suportului necesar in activitatea de recrutare a firmei (contactarea candidatilor si programarea interviurilor, gestionarea bazei de date, integrarea noilor angajati);
Gestionarea stocurilor de materiale promotionale, materiale consumabile si de protocol ale companiei si colaborarea cu toate departamentele companiei in vederea utilizarii eficiente a acestora (stabilirea necesarului in conformitate cu bugetul aprobat, lansarea si receptia comenzilor pentru aprovizionare, plasarea necesarului catre fiecare departament al companiei);
Identificarea, contactarea, selectarea si negocierea contractelor/comenzilor cu furnizorii de servicii si materiale consumabile necesare derularii activitatii firmei;
Conceperea, tehnoredactarea de documente şi rapoarte interne;
Asistenta si suport pentru implementarea si gestionarea sistemului de management al calitatii existent la nivelul companiei;
Asigurare suport la organizarea activităţilor tehnice şi de achiziţii, asamblarea şi aranjarea dosarelor ce conţin documentaţiile de finanţare,raportări tehnice, financiare intermediare/finale, dosare de ofertare, copii xerox, scanare documentaţii, indosariere, etc.;
Alte activitati organizatorice si administrative.

Descrierea companiei

PENCRAFT este o firmă privată cu capital românesc (cu o echipa de 30 de specialisti în proiectare si consultanță, lider pe piata de consultanta din regiunea Nord Est raportat la cifra de afaceri, numar de proiecte realizate si dimensiunea echipei de specialisti) specializată în oferirea de servicii de consultanţă strategică şi consultanţă în management de top, cu un real impact asupra dezvoltării comunităţii şi a mediului de afaceri. Prezenţa noastră de 14 ani pe piaţa de consultanţă în managementul proiectelor din România s-a concretizat în elaborarea şi implementarea cu succes a numeroase proiecte de anvergură, finanţate din fonduri europene nerambursabile, în valoare totală de peste 400 milioane de euro.

Unul dintre principalele noastre obiective se referă la dezvoltarea și construirea unei echipe de oameni talentati si pasionati de consultanta, perfect armonizata cu misiunea, obiectivele si strategia firmei, prin sprijinirea inițiativelor, promovarea entuziasmului, dezvoltarea talentelor si recompensarea rezultatelor.

Daca esti o persoana entuziasta, organizată, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre!

Expirat
FRONT OFFICE ASSISTANT  -  SC PENCRAFT SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close