Candidatul Ideal
Candidatul ideal este o persoană cu atitudine profesională și prietenoasă, capabilă să comunice clar și eficient. Aceasta trebuie să fie organizată, adaptabilă și proactivă, având abilități excelente de gestionare a sarcinilor administrative și interacțiune cu clienții.
✅ Cerințe:
✅ Cerințe:
- Abilități excelente de comunicare;
- Capacitate de organizare și gestionare a timpului;
- Adaptabilitate și spirit proactiv;
- Cunoștințe a pachetului Microsoft;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
- Punctualitate și profesionalism;
Descrierea jobului
✅ Responsabilități principale:
🗂️ Administrare documente:
Înregistrarea, sortarea, clasarea și arhivarea documentelor fizice și electronice;
Actualizarea opisurilor și registrelor aferente;
Întocmirea și gestionarea documentelor de delegație;
Întocmirea necesarelor pentru diverse achiziții interne;
📍 Aprovizionare & gestiune materiale:
Plasarea și urmărirea comenzilor de produse, consumabile, papetărie, birotică și protocol;
Ordonarea, evidența și gestionarea stocurilor de materiale;
Inventarierea periodică și asigurarea necesarului în timp util;
Recepționarea coletelor și distribuirea acestora către destinatarii interni;
📍 Front office & suport operațional:
Primirea și înregistrarea vizitatorilor, clienților și partenerilor;
Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței fizice/electronice;
Primirea și distribuirea coletelor și livrărilor;
📍 Organizare ședințe & suport intern:
Organizarea spațiilor pentru ședințe, întâlniri și evenimente;
Asigurarea produselor de protocol pentru evenimente interne;
Participarea la ședințele interne și interdepartamentale;
Întocmirea minutei ședințelor și transmiterea acesteia;
📍 Suport pentru conducere și departamente:
Oferirea de suport administrativ pentru management;
Sprijin pentru departamentele de Resurse Umane și Financiar (ex. redactare acte, actualizare fișiere, pregătire documente);
📍 Deplasări & relația cu instituții externe:
Deplasări la instituții publice (ANAF, bancă, Poștă, Primarie, etc.);
Ridicarea/depunerea documentelor oficiale;
Beneficii:
Mediu de lucru dinamic și inspirațional;
Asigurare de sanatate la clinici private;
Oportunități de dezvoltare profesională și de creștere în carieră;
Pachet salarial competitiv ;
Participarea la proiecte de prestigiu în domeniul imobiliarelor de lux;
🗂️ Administrare documente:
Înregistrarea, sortarea, clasarea și arhivarea documentelor fizice și electronice;
Actualizarea opisurilor și registrelor aferente;
Întocmirea și gestionarea documentelor de delegație;
Întocmirea necesarelor pentru diverse achiziții interne;
📍 Aprovizionare & gestiune materiale:
Plasarea și urmărirea comenzilor de produse, consumabile, papetărie, birotică și protocol;
Ordonarea, evidența și gestionarea stocurilor de materiale;
Inventarierea periodică și asigurarea necesarului în timp util;
Recepționarea coletelor și distribuirea acestora către destinatarii interni;
📍 Front office & suport operațional:
Primirea și înregistrarea vizitatorilor, clienților și partenerilor;
Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței fizice/electronice;
Primirea și distribuirea coletelor și livrărilor;
📍 Organizare ședințe & suport intern:
Organizarea spațiilor pentru ședințe, întâlniri și evenimente;
Asigurarea produselor de protocol pentru evenimente interne;
Participarea la ședințele interne și interdepartamentale;
Întocmirea minutei ședințelor și transmiterea acesteia;
📍 Suport pentru conducere și departamente:
Oferirea de suport administrativ pentru management;
Sprijin pentru departamentele de Resurse Umane și Financiar (ex. redactare acte, actualizare fișiere, pregătire documente);
📍 Deplasări & relația cu instituții externe:
Deplasări la instituții publice (ANAF, bancă, Poștă, Primarie, etc.);
Ridicarea/depunerea documentelor oficiale;
Beneficii:
Mediu de lucru dinamic și inspirațional;
Asigurare de sanatate la clinici private;
Oportunități de dezvoltare profesională și de creștere în carieră;
Pachet salarial competitiv ;
Participarea la proiecte de prestigiu în domeniul imobiliarelor de lux;
Descrierea companiei
Eiffel Group SRL, este o societate comerciala, parte a grupului elvețian Red Diamond Holding, fond de investiții cu capital privat, avand ca obiect de activitate dezvoltarea imobiliara pe segmentul premium, in Cluj-Napoca, precum si plasarea de capital in diverse investiții conexe din sectorul de real estate.