Candidatul Ideal
Educatie si expunere:
Studii universitare (Facultatea Transporturi Sectia Autovehicule Rutiere reprezinta un avantaj.
Experienta pe o pozitie similara de cel putin 6 luni
Experienta in domeniu auto constituie un avantaj
Cunostinte de limba italiana si/sau engleza;
Cunostinte, abilitati specifice:
Cunostiinte utilizare Automaster
Cunostiinte utilizare Excel nivel avansat
Cunoasterea produsului si a pietei auto
Abilitati de comunicare/ negociere
Orientare catre atingerea obiectivelor
Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
Cunostinte de operare pe calculator;
Cunostinte, abilitati generale:
Atitudine/ Tinuta
Spirit de echipa
Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.
Initiativa
Organizare
Studii universitare (Facultatea Transporturi Sectia Autovehicule Rutiere reprezinta un avantaj.
Experienta pe o pozitie similara de cel putin 6 luni
Experienta in domeniu auto constituie un avantaj
Cunostinte de limba italiana si/sau engleza;
Cunostinte, abilitati specifice:
Cunostiinte utilizare Automaster
Cunostiinte utilizare Excel nivel avansat
Cunoasterea produsului si a pietei auto
Abilitati de comunicare/ negociere
Orientare catre atingerea obiectivelor
Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
Cunostinte de operare pe calculator;
Cunostinte, abilitati generale:
Atitudine/ Tinuta
Spirit de echipa
Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.
Initiativa
Organizare
Descrierea jobului
Gestionarea relatiei cu clientul, stabilind si dezvoltand o relatie de incredere cu acesta, oferindu-i in toate fazele contactului un serviciu personalizat;
Realizarea obiectivelor cantitative si calitative care ii sunt fixate si consilierea clientului, propunandu-i si vanzandu-i servicii suplimentare;
Fidelizare clientului fata de concesiune si dezvoltarea imaginii Constructorului prin profesionalismul sau si prin respectarea angajamentelor sale ;
Gestionarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor, impreuna cu echipa dealerului si conform procedurilor si standardelor comunicate de importator
Colectarea feedback-ului clientilor din toate sursele: sondajul de satisfactie, reclamatii, social media etc. Analiza VOC (vocea clientului) si comunicarea in interiorul echipei. Planuri de actiune pentru imbunatatirea rezultatelor, impreuna cu echipa dealerului.
Apelurile de follow-up ale dealerului pentru clientii de service
Realizarea obiectivelor cantitative si calitative care ii sunt fixate si consilierea clientului, propunandu-i si vanzandu-i servicii suplimentare;
Fidelizare clientului fata de concesiune si dezvoltarea imaginii Constructorului prin profesionalismul sau si prin respectarea angajamentelor sale ;
Gestionarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor, impreuna cu echipa dealerului si conform procedurilor si standardelor comunicate de importator
Colectarea feedback-ului clientilor din toate sursele: sondajul de satisfactie, reclamatii, social media etc. Analiza VOC (vocea clientului) si comunicarea in interiorul echipei. Planuri de actiune pentru imbunatatirea rezultatelor, impreuna cu echipa dealerului.
Apelurile de follow-up ale dealerului pentru clientii de service
Descrierea companiei
Cu un total de 6 mărci în portofoliu, Auto Italia va avea reputaţia de a fi importatorul de autovehicule din România cu cea mai amplă reprezentare, ale cărui produse și servicii acoperă toate segmentele pieței și toate cerințele clienților. Totodată, Auto Italia se angajează în dezvoltarea relațiilor de succes cu angajații, furnizorii și partenerii său. Succesul lor întăreşte, totodată, și succesul Auto Italia
Joburi similare