Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

FRONT DESK OFFICER

CRONOS MED by Dr. Constantin Stan
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Grupul CRONOS MED presupune o echipă dinamică, implicată în proiectele de dezvoltare ale clinicilor, în cadrul cărora oamenii fac diferența. Vestea bună este ca ne mărim echipa și căutăm un FRONT DESK OFFICER.


CERINȚELE POSTULUI:
• Studii /medii finalizate sau superioare
• Experiență de minimum 1 an pe un post similar
• Disponibilitatea de a lucra în contratură variabilă;
• Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook) – nivel mediu
• Engleză mediu – avansat.
• Capacitatea de comunicare și relaționare
• Atenție la detalii
• Capacitatea de planificare și organizare
• Orientare către nevoile clienților
• Capacitatea de analiza și sinteza a informației
• Seriozitate

Descrierea jobului

SARCINI:
• Participă la toate activitățile de recepție, asigurând buna funcționare a acesteia și pune la dispoziția pacienților servicii de suport de cea mai buna calitate și conform obiectivelor • Urmează direcțiile de dezvoltare pentru recepție, urmărind și asigurând atingerea obiectivelor de performanță stabilite • Eficientizează permanent activitatea echipei din care face parte.
• Asigura legătura între celelalte departamente ale companiei și recepție, oferind un serviciu de call center eficient și performant clienților.
• Respecta cadrul procedural necesar desfășurării activității ariei coordonate în condiții de eficacitate.

ATRIBUȚII:
• Întâmpinarea, informarea, progrаmarea/ confirmarea și îndrumarea pаcienților în clinică;
• Preluarea apelurilor telefonice transferate către recepție, furnizarea de informații telefonic, transmiterea informațiilor primite in timp eficient către departamentele specializate;
• Încasarea contravalorii serviciilor efectuate și eliberarea de bonuri fiscale/ facturi;
Evidența registrului de casă; • Întocmește rapoarte;
• Se asigură de buna funcționare operațională a clinicii pe parcursul turei sale
• Pregatire dosare medicale pentru interventii

NOI OFERIM:
• Training inițial pentru cunoașterea serviciilor companiei
• O echipă dinamică
• Salariu competitiv raportat la nivelul de experiență, cunoștințe și aptitudini
• Facilități medicale.

Dacă te-am convins, trimite coordonatele tale profesionale la adresa de mail: gabriela.anatoli@cronosmed.com Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
Publicat 28 Apr. 2025Reactualizat 28 Mai 2025Expiră 28 Mai 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.